آفتاب

سرمربی جودوی کارگران: درپی سومین قهرمانی هستیم

سرمربی جودوی کارگران: درپی سومین قهرمانی هستیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم جودوی کارگران ایران، گفت: درپی کسب سومین عنوان قهرمانی در مسابقات جهانی کارگران هستیم.

«سعید قمی» در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: دومین مرحله اردوی تیم ملی جودو کارگران جهت آمادگی برای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا، در استان اصفهان برگزار شد.
وی افزود: تیم ملی جودو کارگران سومین بار است که به مسابقات جهانی اعزام می‌شود. تیم ما در سال 2015 در ایتالیا و سال 2017 در لتونی به عنوان قهرمانی رسید و به دنبال کسب سومین عنوان قهرمانی جهان و هتریک در اسپانیا هستیم.
قمی افزود: تیم ملی جودو کارگران در دو بخش زنان و مردان اعزام خواهد شد که اعزام زنان برای نخستین بار انجام می شود. اعزام تیم زنان نشان از نگاه ویژه مجموعه وزارت کار و رئیس فدراسیون کارگری دارد که باید از نگاه حرفه‌ای ایشان به ورزش جودو کارگری تشکر و قدردانی کرد.
هفت جودوکار مرد در هفت وزن و چهار جودوکار زن در چهار وزن تیم ملی جودو کارگری را همراهی خواهند کرد.
حمیدرضا پاپی، محند عباس نژاد، حیدر زحمتکش، محمدرضا سعیدی مدنی، سعید مرادی، حمیدرضا سجادی فر، محمد جمالی، محمدوحید پوراسفندیار، سیدمهدی پورحسینی، سحر چغلوند، مهشید آر پناهی، آزیتا شکاری و ساناز اروندی اعضای تیم جودوی کارگری ایران هستند.
قمی از تمامی رسانه‌های نوشتاری و دیداری که تیم ملی جودو کارگری را در امر پوشش خبری اردوها همراهی کردند، تشکر کرد و گفت: باید از پوشش مناسب خبری رسانه‌ها که باعث ایجاد انگیزه و روحیه مضاعف بین ملی پوشان جودو کارگری شد، تشکر ویژه کنم و امیدوارم با کسب مدال‌های رنگارنگ و خوشحال کردن مردم عزیز ایران گوشه‌ای از این زحمات را جبران کنیم.
مسابقات جهانی کارگران از نهم تا چهاردهم تیرماه در شهر «تورتوزا» اسپانیا برگزار خواهد شد.
ورزشی**9128**3783**
کد N2165276

وبگردی