آفتاب
تکواندو قهرمانی جهان- منچستر؛

احمدی: برای کسب مدال طلا دورخیز کرده ام/ آماده پیکار با رقبا هستم

احمدی: برای کسب مدال طلا دورخیز کرده ام/ آماده پیکار با رقبا هستم

تکواندوکار وزن سوم تیم ملی کشورمان گفت: فرصت حضور در رقابت‌های جهانی را با سختی‌های فراوان به‌دست آورده‌ام و می‌خواهم در اولین حضور خود با طلا بازگردم.

به گزارش خبرنگار مهر، سروش احمدی بعد از چهار سال تلاش بی وقفه خود را ترکیب تیم ملی برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان رساند. تکواندوکار قائمشهری و ۲۴ ساله تیم ملی در تابلوی افتخارات خود تاکنون ۲ طلا جام جهانی ۲۰۱۷ ساحل عاج و ۲۰۱۸ امارات، طلای المپیک هنرهای رزمی ۲۰۱۷، طلای قهرمانی آسیا ۲۰۱۸، طلا و نقره جام باشگاه‌های آسیا و طلای جام فجر را ثبت کرده است.

تکواندوکاری با قد و قامت مناسب برای وزن سوم یا همان ۶۳- کیلوگرم که بعد از دو دوره پشت خط ماندن، بالاخره جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان را کسب کرده است. او در اردوهای تیم ملی سخت تمرین کرده و اکنون با آمادگی بالا راهی منچستر می‌شود.

سروش احمدی در مورد آخرین شرایط آمادگی خود به خبرنگار مهر گفت: تمرینات سخت و فشرده‌ای را طی کرده‌ایم و در آستانه اعزام به مسابقات جهانی به جرأت می‌توان گفت فوق العاده آماده هستیم. با تمریناتی که در منچستر خواهیم داشت به شرایط مطلوب کادر فنی برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان دست پیدا خواهیم کرد.

احمدی در خصوص رقبای خود در این مسابقات هم گفت: یکی از برنامه کادر فنی در اردوها همین موضوع بوده است. روی تک تک حریفان کار شده و برای همه آنها برنامه داریم. همانطور که رقبای دیگر ما را آنالیز می‌کنند، ما هم این رویه را داریم.

تکواندوکار وزن سوم کشورمان ادامه داد: دو دوره رقابتهای جهانی پشت خط ماندم. دو نفر از دوستانم به مسابقات جهانی رفته و خدا را شکر هر دو هم با مدال برگشتند. قلبا از موفقیت آنها شاد شدم. در این دوره هم خدا یاری کرد تا تلاش‌های من نتیجه داد و به حق خود رسیدم و مسافر منچستر شوم.

وی در پایان گفت: دوره قبل در وزن سوم به نشان نقره جهان دست پیدا کردیم و در این دوره به امید خدا تلاش خواهم کرد که طلای این وزن را کسب کنیم.

رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان ۲۵ اردیبهشت ماه در منچستر آغاز می‌شود و سروش احمدی در وزن ۶۳- کیلوگرم جمعه ۲۷ اردبهشت ماه به مصاف رقبای خود می‌رود.

کد N2164328

وبگردی