آفتاب
رحمانی فضلی:

مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مانورعظیم قدرت و شعور سیاسی بود

مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مانورعظیم قدرت و شعور سیاسی بود

وزیر کشور گفت: مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مانور عظیم قدرت و شعور سیاسی ملت ایران در برابر جهانیان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در «همایش تبیین بیانیۀ گام دوم انقلاب، نقشۀ راه تلاشگران عرصۀ مراسم و مناسبت‌ها و تجلیل از یاوران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» که صبح امروز (شنبه) در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: در ایامی با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مواجه بودیم که تحت فشار شدید دشمنان قرار داشتیم و دشمنان ادعا داشتند که مردم ایران چهلمین سالگرد انقلاب را نخواهند دید ولی به کوری چشم دشمنان این سالگرد باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

وی افزود: دشمنان قصد داشتند تا ۱۳ آبان را به یک تنش بزرگ علیه انقلاب اسلامی تبدیل کنند ولی این مراسم تبدیل به یک جریان بزرگ علیه آنها شد.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: لطف خدا، اسلام عزیز، رهبری امام خمینی (ره) و مردم ارکان اصلی پیروزی انقلاب بودند، با تکیه بر همین ارکان در دوران پس از انقلاب نیز مقابل توطئه دشمنان سربلند بیرون بودیم.

وی افزود: در گام دوم انقلاب نیز ملت ایران با تکیه بر عقبه غنی تاریخی، هوشمندی، رهبری آیت الله خامنه ای و نسل جوانِ با شور و شعور به سلامتی این مسیر را طی خواهد کرد.

وزیر کشور در پایان گفت: مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مانور عظیم قدرت و شعور سیاسی ملت ایران در برابر جهانیان بود. چهل سالگی انقلاب بهانه‌ای شد تا توجه تمام دنیا به ایران دوخته شود و تمام دنیا شاهد جشن انقلاب باشند.

کد N2158731

وبگردی