آفتاب

مدیر یک شرکت آفریقایی: محدودیتی برای همکاری با ایران نداریم

مدیر یک شرکت آفریقایی: محدودیتی برای همکاری با ایران نداریم

تهران- ایرنا- مدیر فروش شرکت جی‌.دی‌.ای (JDA) آفریقای جنوبی گفت: با وجود تحریم‌ها، محدودیتی در همکاری مستقیم با شرکت‌های ایرانی نداریم.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از وزارت نفت، جیسون د آروژو (Jason De Araujo)، مدیر فروش شرکت جی.دی.ای (JDA) آفریقای جنوبی، در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، عنوان کرد: شرکت ما ظرف 25 سال گذشته در زمینه‌های اکتشاف، حفاری، معدن کاری و نفت و گاز فعالیت‌های گسترده ای داشته است.
وی ادامه داد: قابلیت جی.‌دی.‌ای در تولید تجهیزات حفاری برای صنایع نفت و گاز، فرصت‌های فراوانی را در بازار ایران پیش روی ما قرار می‌دهد.
این فعال اقتصادی افزود: با وجود تازه وارد بودن در بازار ایران، ظرف دو سال و نیم گذشته توانسته‌ایم تجهیزاتی را در بازار این کشور عرضه کنیم و با یک شرکت ایرانی فعال در حوزه حفاری، همکاری‌های نزدیکی داشته باشیم؛ این در حالی است که ما اکنون عرضه کننده تجهیزات به کشورهای پر شماری در قاره سبز، ایالات متحده و استرالیا هستیم.
وی با اظهار امیدواری نسبت به اینکه بتوانند در بازار ایران نیز حضور گسترده‌تری داشته باشند، گفت: در همین راستا تاکنون توانسته ایم برای معرفی خدمات خود تماس‌ها و دیدارهایی با شرکت ملی نفت ایران، داشته باشیم.
مدیر فروش شرکت جی.دی.ای ادامه داد: از جاذبه‌های مشارکت با جی دی ای می توان به ارائه فناوری اروپایی با قیمت‌های قابل قبول شرکت‌های مستقر در آفریقای جنوبی و همچنین زیست سازگار بودن تولیدات این شرکت اشاره کرد.
بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور نمایندگان 21 کشور و با برپایی یک هزار و 47 غرفه به نمایندگی از شرکت‌های داخلی و 106 غرفه به نمایندگی از شرکت‌های خارجی 11 اردیبهشت ماه آغاز بکار کرد و عصر روز شنبه (14 اردیبهشت‌ماه) به کار خود پایان می‌دهد. این نمایشگاه، هر روز از ساعت 10 تا 18 میزبان علاقه‌مندان است.
اقتصام** 9206**9189
کد N2157930

وبگردی