آفتاب
پایان اردیبهشت ماه انجام می‌شود؛

پرداخت اولین مرحله اعتبارات سوخت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

پرداخت اولین مرحله اعتبارات سوخت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اعلام کرد: اولین مرحله اعتبارات سوخت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در سال جاری تا پایان اردیبهشت پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی جمالی نژاد با بیان مطلب فوق در حاشیه همایش آموزشی شوراهای اسلامی روستاهای استان گلستان افزود: از ابتدای تأسیس دهیاری‌ها در کشور تا کنون اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به منظور تقویت خدمات رسانی به روستاییان، اداره بهتر روستا، ایجاد و تقویت زیر ساختها و کمک به اجرای طرح‌های عمران روستایی به دهیاری‌های سراسر کشور پرداخت شده است.

وی افزود: بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان از این اعتبار، که حدود ۷۵ درصد آن را شامل می‌شود، در دولت‌های یازدهم و دوازدهم طی پرداخت شده است.

جمالی نژاد با اشاره به تأسیس ۳۷ هزار و ۴۸ دهیاری از سال ۱۳۸۲ تاکنون در مناطق روستایی کشور افزود: هفت هزار و ۸۵۸ دهیاری از ابتدای دولت یازدهم تاکنون تأسیس شده است.

وی با اشاره به لزوم برنامه ریزی و توجه ویژه به روستاها و شهرهای کوچک به منظور کاهش مهاجرت‌ها به شهرهای بزرگ و کلانشهرها گفت: رویکرد دولت در راستای محرومیت زدایی و ایجاد توسعه پایدار، توزیع عادلانه خدمات و امکانات در مناطق شهری و روستایی است.

کد N2157761

وبگردی