آفتاب

سرمربی استقلال خوزستان: عدم تمرکز باعث شکست برابر استقلال شد

سرمربی استقلال خوزستان: عدم تمرکز باعث شکست برابر استقلال شد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: متاسفانه در 10 دقیقه پایانی دیدار برابر استقلال تهران بازیکنانم تمرکز خود را ازدست دادند و با 2 گلی که در این دقایق دریافت کردیم، مغلوب حریف قدرتمند خود شدیم.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا؛ «سید محمد علوی» پس از شکست 4 بر 2 تیمش برابر تیم استقلال تهران اظهار داشت: تا دقیقه 80 بسیار خوب بازی کردیم و این بدان معنی است که فقط 10 دقیقه مقابل حریف نامدار خود کم آوردیم. پیش از این درباره نقاط قوت استقلال با بازیکنانم صحبت کرده بودم و امشب درست از همان نقطه ای که پیش بینی کرده بودم، ضربه خوردیم.
وی در پاسخ به این سوال که همکاری خود با تیم استقلال خوزستان را ادامه می دهد یا نه؟، اظهارداشت: باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد، مسئولان این باشگاه هنوز با من در این باره صحبتی نکرده اند. در حال حاضر نیز تمرکزم روی دو دیداری پایانی این تیم در لیگ برتر است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: می خواهیم در دو بازی پایانی همانند بازی های گذشته خود برابر نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان و همچنین دیدار برابر استقلال تهران با قدرت بازی کنیم.
علوی در پاسخ به این سوال که برنامه شما برای توقف استقلال تهران استفاده از ضد حملات توفانی بود، گفت: بله برای این دیدار برنامه داشتیم اما از آنجا که بازیکنانم جوان هستند نتوانستند به طور کامل برنامه های طراحی شده را به اجرا بگذارند و با از دست دادن تمرکز در دقایق پایانی بازی که می شد مساوی تمام شود را واگذار کردیم.
وی تاکید کرد: ما می دانستیم استقلال در این دیدار محکوم به برد است و از این رو حملات زیادی بر روی دروازه ما طراحی خواهد کرد. برهمین اساس در استفاده از ضد حملات برنامه ریزی کردیم.
به گفته وی، این دیدار می توانست با تساوی به پایان برسد که نتیجه ای عادلانه بود اما استقلال که به پیروزی بسیار نیاز داشت حملات خود را در دقایق پایانی بیشتر کرد و با گل های دقایق پایانی ما را شکست داد.
وی درباره آینده این تیم نیز گفت: به طور حتم مدیران این تیم در فصل آینده نیز باشگاه داری خواهند کرد و قرار است در لیگ دسته یک با قدرت بازی کرده و به لیگ برتر باز گردند.
تیم استقلال خورستان با شکست دراین دیدار به طور رسمی از گردونه رقابت های لیگ برتر به لیگ دسته یک سقوط کرد.
ورزشی **9144**9129
کد N2156919

وبگردی