آفتاب
هفته بیست و هشتم لیگ برتر

گزارش زنده: استقلال تهران 0 - 0 استقلال خوزستان

گزارش زنده: استقلال تهران 0 - 0 استقلال خوزستان

بازی دو تیم در نیمه نخست با تساوی بدون گل پیگیری می‌شود.

به گزارش ایلنا، بازی بین استقلال تهران و استقلال خوزستان برای هر دو تیم حساسیت زیادی دارد. آبی‌ها تهرانی در اولین مسابقه با سرمربیگری فرهاد مجیدی باید به سه امتیاز دست پیدا کنند تا برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در کورس باقی بمانند. در طرف مقابل شاگردان محمد علوی اگر شکست را بپذیرند روی کاغذ سقوط‌شان به لیگ دسته اول مشخص خواهد شد.

گزارش زنده این مسابقه را در ادامه مشاهده می‌کنید:

هفته بیست و هشتم لیگ برتر / 11 اردبیهشت 1398 / تماشاگر: ...

داوران: داور وسط: موعود بنیادی فرد - کمک ها: قهرمان نجفی و علی اکبر عظیم پور - کمک داوران اضافی: مهدی سیدعلی و سیدعلی اصغر مؤمنی - داور چهارم: براتعلی مولوی

اخطار

کارت زرد:داریوش شجاعیان(4) از استقلال

 

ترکیب استقلال تهران

سید حسین حسینی، وریا غفوری، محمد دانشگر، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، علی کریمی، آیاندا پاتوسی، امید نورافکن، داریوش شجاعیان، مرتضی تبریزی و ایسما

 

ترکیب استقلال خوزستان

حسین پورحمیدی، محمد شریفی، محید حمدی‌ نژاد، رضا درویشی، میثم کریمی، محمدرضا شیرزادی، رضا نعامی، امیرحسین باقرپور، مصطفی کیانی، مهرداد پورابوالقاسم و فرید امیری

 

دقایق حساس و حواشی بازی:

دقیقه 13: روی پاس محمد دانشگر به مرتضی تبریزی او موفق به گلزنی شد اما با بالارفتن پرچم کمک داور مسابقه، گل او مردود اعلام شد.

دقیقه 2:سانتر خطرناک پاتوسی روی دروازه حریف با دخالت مدافعان دور شد؛ ایسما پشت محوطه اقدم به شوتزنی کرد که ناموفق بود و در نهایت مجبور به انتقال توپ به خط دفاعی استقلال شد.

* بازگشت روح اله باقری به لیست 18 نفره استقلال  که در اکثر مسابقات فصل جاری نیمکت نشین بود هم از نکات قابل توجه این بازی بود.

* علی خطیر و امیرحسین فتحی از روی سکوها این مسابقه را تماشا می‌کنند؛ همچنین فراز فاطمی و سیروس پورموسوی نیز با حضور در ورزشگاه آزادی تماشاگر این بازی شدند.

* حضور کم تعداد تماشاگران استقلال تهران در این بازی قابل توجه بود و جای خالی تماشاگران روی سکوها کاملا مشهود است.

* وحید خشتان، وحید نامداری و میثم شاهمکوند از استقلال خوزستان و خسرو حیدری، محسن کریمی، الهیار صیادمنش، فرشید اسماعیلی و گادوین منشا غایبان این مسابقه هستند.

کد N2156849

وبگردی