آفتاب
نمایشگاه کتاب تهران با ورود به نیمه دوم برگزاری، گرمتر شد؛

آغاز ششمین روز نمایشگاه کتاب با جمعیت چشمگیر بازدیدکنندگان

آغاز ششمین روز نمایشگاه کتاب با جمعیت چشمگیر بازدیدکنندگان

نمایشگاه کتاب تهران در ششمین روز برگزاری‌اش با پشت سر گذاشتن ساعات اولیه، جمعیت قابل ملاحظه‌ای را شاهد است.

به گزارش خبرنگار مهر، ششمین روز از برپایی سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که با حضور و بازدید رهبر معظم انقلاب اسلامی از این رویداد مصادف شده، از ساعات ابتدایی و شروع به کار خود، جمعیت قابل توجهی از بازدیدکنندگان را شاهد است.

حجم قابل توجهی از جمعیت بازدیدکنندگان از نمایشگاه، دانش آموزان مدارس و مقاطع مختلف تحصیلی هستند که نسبت به روزهای گذشته که به صورت پراکنده به نمایشگاه آمده بودند، امروز بازدید منسجم و متمرکزی از نمایشگاه دارند.

انتظار می‌رفت پس از پشت سر گذاشتن پنجشنبه و جمعه هفته گذشته، از روز شنبه میزان بازدیدکنندگان از نمایشگاه کاهش پیدا کند اما بر اساس مشاهدات خبرنگار مهر، بعد از ظهر روز شنبه و همچنین روز یکشنبه پس از دو ساعت از آغاز به کار نمایشگاه، جمعیت قابل توجهی به مصلی امام خمینی (ره) آمد. طوری که بعد از ظهر دیروز یکشنبه، در برخی از راهروهای شبستان مصلی، عبور و مرور بازدیدکنندگان با مشکل همراه می‌شد.

در حال حاضر و با گذشت چند ساعت از آغاز به کار ششمین روز نمایشگاه، گروه‌های زیاد دانش آموزی از این رویداد بازدید می‌کنند. این میان، گرفتن عکس یادگاری با سازه گنبد و مناره‌های مصلی از بالای صحن اصلی از جمله کارهایی است که دانش آموزان و دیگر بازدیدکنندگان انجام می‌دهند.

بازدید رهبر معظم انقلاب هم که از ابتدای آغاز به کار امروزِ نمایشگاه شروع شده بود، پایان یافته و وضعیت عبور و مرور بازدیدکنندگان به فضای شبستان مصلی در حال برگشتن به حالت معمول روزهای دیگر است.

کد N2154141

وبگردی