آفتاب

تمام توطئه‌های دشمن خنثی شده است

تمام توطئه‌های دشمن خنثی شده است

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ملت بزرگ ایران و رزمندگان این کشور و نیروی انتظامی قهرمان ما به نحوی عمل کردند که همه توطئه‌های دشمن خنثی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرلشکر باقری در بیست و سومین همایش سراسری سالانه فرماندهان ناجا، روسا و مدیران ناجا با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای کشور و به خصوص شهدای نیروی انتظامی بیان داشت: آغاز سال ۱۳۹۸ که به نام رونق تولید توسط رهبری نامگذاری شده است را تبریک عرض می‌گویم و در همین سال رونق و تولید باید به ماموریت نیروی انتظامی اشاره و تاکید کنیم که بدون فعالیت شما عزیزان و رزمندگان خدوم این نیرو امکان رونق تولید در کشور نخواهد بود. در اقتصاد مسئله امنیت، ثبات، پایداری در سرمایه‌گذاری و گردش چرخ تولید کشور بسیار حائز اهمیت است و شما به عنوان نیروی انتظامی کسانی هستید که مسئولیت اصلی را در این زمینه به عهده دارید.

وی ادامه داد: ما سال پر تلاش و پرثمری را پشت سر گذاشتیم و وارد سال جدید شدیم که سالی پرتلاش خواهد بود. در همین یک ماه ابتدای سال نیروی انتظامی با رتبه عالی و روحیه جهادی و بسیجی و با تلاشی بی نظیر در مقابله با سیلی که در بسیاری از استان‌های کشور به وجود آمد، وارد میدان شد و سفرهای نوروزی را مدیریت کرد. همچنین کاهش قابل توجهی در تلفات تصادفات جاده‌ای به وجود آمد که همه اینها نشان دهنده ارزش زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی است که قابل قدردانی است.

سرلشکر باقری بیان کرد: این فرمایش رهبری است که نیروی انتظامی قابل قیاس با گذشته نیست و همواره معظم‌له انتظار حرکت رو به جلو دارند و معتقدند حرکت رو به جلوی نیروی انتظامی نباید با وقفه روبرو شود. سال ۹۷ نیروی انتظامی مراسم الهی اربعین را هدایت و امنیت را برقرار کرد. مهمتر از همه آنها این است که توانست توطئه دشمن را کنترل کند. دشمن ادعا کرده بود که نظام جمهوری اسلامی را به زانو در می‌آورد و کریسمس را در تهران برگزار می‌کند‌، اما ملت بزرگ ایران و رزمندگان این کشور و نیروی انتظامی قهرمان ما به نحوی عمل کردند که همه توطئه‌های آنها خنثی شد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح اذعان داشت: البته ما با برخی کاستی‌ها مواجه بودیم که طبیعی است و باید از کاستی‌ها درس بگیریم. یک سری از توطئه‌ها  در حال بروز کردن است و این هوشیاری و در صحنه بودن را می‌طلبد. دشمنی که از تجاوز نظامی مایوس است، انرژی خود را روی فشارهای روانی قرار داده و در سایه آن ها توطئه‌های امنیتی مکرر را در مرزهای کشور مورد توجه قرار داده است. امروز به لطف پروردگار و به لطف خون شهیدان، همت شما عزیزان، فرمانده کل قوا جمهوری اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده که این توطئه تاثیری در کشور ندارد و با همکاری نهادها و ستادها می‌توان بهتر از گذشته ماموریت‌ها را انجام داد و هیج ابهامی در اقتدار این نظام الهی وجود ندارد.

سرلشکر باقری اضافه کرد: آنکه آسیب می‌بیند و روز به روز سست تر می شود، دشمنی است که در میان مردم خودش هم حتی اعتباری ندارد. هیچ شخص آمریکاریی با شخصیت و تحصیلکرده‌ای را نمی‌توان پیدا کرد که به این رییس جمهور افتخار کند. آنها فکر می‌کنند می توانند در مقابله اراده خداوند بایستند. نظام ما قدرت الهی را پشت خود دارد و از  این جهت هیچ گونه واهمه‌ای ندارد. مهم این است که ما وظیفه خودمان را به خوبی تشخیص دهیم و هیچ گونه کجی و تردید در راه خود نداشته باشیم و آن موقع است که عنابت الهی پشت شما هست.

وی توضیح داد: خدا را شاکریم نیروی انتظامی در برابر هم این توطئه ها توانسته گام‌های موثری را بردارد. این نیرو توانسته با نیروی امنیتی کارساز و نتیجه‌بخش اقدامات خود در مقابله با جرایم و مفاسد اقتصادی به طور خاص اقدامات اساسی انجام دهد و تاثیر چشمگیری در امنیت کشور داشته باشد. انشالله این مسیر با مدیریت خوب فرماندهان ناجا و برنامه‌هایی که هوشمندانه تدوین شده پیش خواهد رفت.

رییس ستاد کل نیروهای مسلخ در پایان اظهار داشت،: بر اساس درکی که  نسبت به همیت و نقش نیروی انتظامی در آرامش کشور وجود دارد نیروی انتظامی را جزو اولویت‌های خود می‌دانیم و در برنامه‌ریزی‌ها با تخصیص اعتبارات، تخصیص وقت، انرژی و تمام ابعاد به آن توجه خواهیم داشت. نیروی انتظامی بخش مهمی از مسئولیت ما به شمار می‌رود و به این افتخار می‌کنیم که بتوانیم کمکی برای آن باشیم و باری از دوش آن برداریم و کمک کنیم تا شما عزیزان و همرزمان بتوانید مسئولیت خود را به خوبی انجام دهید.

کد N2152861

وبگردی