آفتاب

شهدای ما روضه مجسم عاشورا هستند

شهدای ما روضه مجسم عاشورا هستند

فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با خانواده شهیدان عبدلی و مرادی، شهیدان را روضه مجسم عاشورا عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده همراه با حجت‌الاسلام سیداحمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، با خانواده شهیدان عبدلی و مرادی دیدار کردند.

در این دیدارها امیر نصیرزاده ضمن یادآوری ضرورت تاسی به سیره شهدا در همه امور، خاطر نشان کرد: دیدارهای مستمر با خانواده شهیدان، علاوه بر زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدای جلیل القدر، موجب زدودن زنگارهای دنیوی از قلوب و برکت در کار ما جاماندگان است.

فرمانده نیروی هوایی در ادامه اظهار داشت: شهدای ما روضه مجسم عاشورا هستند و خانواده‌های ایشان رسالتی زینب گونه بر دوش دارند؛ چراکه نه تنها خلأ جایگاه شهدا در زندگانی ایشان با هیچ جایگزینی پُر شدنی نیست بلکه تحمل سایر مصائب و سختی‌های برآمده از آن، تنها با توکل، توسل و اعتقاد راسخ میسر خواهد بود.

امیر نصیرزاده همچنین با تاکید بر ضرورت تداوم راه شهیدان، تکریم خانواده‌های ایشان را تعظیم و بزرگداشت مجاهدت آن‌ها دانست و افزود: نقش خانواده‌های عظیم الشان شهدای دفاع مقدس در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، اگر بیش از شهیدان نباشد یقیناً کمتر هم نیست چراکه تربیت علوی (ع) و فاطمی (س) این نسل به دست خانواده‌هایشان بود که دنیا را مسحور مجاهدت‌های جوانان جان بر کف ما در ۸ سال جنگ تحمیلی نمود.

 

کد N2151009

وبگردی