آفتاب

سرمربی پیکان: شاگردانم شجاعانه بازی کردند

سرمربی پیکان: شاگردانم شجاعانه بازی کردند

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی شجاعانه بازیکنانم مقابل پارس جنوبی جم سبب پیروزی پیکانی ها در این دیدار شد.

به گزارش پنجشنبه شب خبرنگار ایرنا، «حسین فرکی» پس از پیروزی 3 بر 2 شاگردانش مقابل پارس جنوبی جم در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، افزود: پیکانی ها در مصاف با تراکتورسازی تبریز در دیدار هفته گذشته نیز شجاعانه بازی کردند و به پیروزی رسیدند و در مصاف با تیم پارس نیز این رویه را ادامه دادند.
وی گفت: از اینکه نخستین پیروزی خانگی را در نیم فصل دوم کسب کردیم، خوشحالم و این مهم با تمرکز بازیکنان و تعویض های به موقع میسر شد.
سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: تیم پارس جنوبی جم با هدایت «مهدی تارتار» جنگنده و قوی ظاهر شد ولی تیم پیکان با برنامه ریزی در ضد حملات و ضربه پنالتی دقایق آخر به هدف خود رسید.
فرکی با تأکید بر اینکه تیمش به دنبال پیشرفت در جدول مسابقات است، یادآورشد: از لحاظ رده بندی در لیگ خیالمان راحت است اما نگاه رو به جلو داریم و قطعا به دنبال 3 پیروزی تا آخر رقابت های لیگ هستیم.
همچنین «مهدی تارتار» سرمربی تیم پارس جنوبی پس از این دیدار در نشست خبری گفت: این شکست به دلیل نوع داوری به ما تحمیل شد و باید فدراسیون فوتبال برای دیدارهای حساس از کمک داور ویدئویی استفاده کند.
وی گفت: اشتباه در داوری در همه کشورهای صاحب نام فوتبال دنیا دیده می شود ولی این همه اشتباه داور در یک دیدار فوتبال عجیب است و واقعا مستحق باخت نبودیم. البته «رضا کرمانشاهی» داور مسابقه منتظر کوچکترین خطا بازیکنان ما بود تا نقطه پنالتی را نشان دهد.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: شغل ما مربیگری است ولی با سوت اشتباه داور نتیجه بازی و زندگی تغییر می کند.
تیم پیکان با این پیروزی و کسب 31 امتیاز به رده هشتم جدول رده بندی صعود کند و تیم پارس نیز با 29 امتیاز در مکان یازدهم قرار گرفت.
شبد** ورزشی** 9029**1379
کد N2150727

وبگردی