آفتاب
شبنم مقدمی :

حضور سینماگران در بخش اجرا، اتفاق جذابی است

حضور سینماگران در بخش اجرا، اتفاق جذابی است

تهران - ایرنا - شبنم مقدمی، بازیگر سینما، تفکیک جشنواره جهانی فیلم فجر را از بخش ملی اتفاق خوبی دانست که منجر به کیفیت بهتر هر دو جشنواره می شود.

شبنم مقدمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا، در حاشیه بازدید از جشنواره جهانی فیلم فجر، درباره تفکیک جشنواره جهانی فیلم فجر از بخش ملی اظهار داشت: با تفکیک دو جشنواره، می توان با برنامه ریزی بهتری عمل کرد، همان طور که در طول سال های گذشته این اتفاق افتاد و توجه برگزار کننده ها به دو بخش تقسیم شد، این شکل از برگزاری، تمرکز برگزارکنندگان را روی اجرا بالاتر می برد و درنهایت کیفیت جشنواره هم در بخش ملی و هم بین المللی بالاتر می رود.
این بازیگر سینما درباره حضور سینماگران در بخش اجرایی این جشنواره اظهار کرد: به نظرم خیلی اتفاق جذابی است، البته من متاسفانه امسال به دلیل مشغله کاری، امکان حضور در کنار دیگر همکارانم در این جشنواره نداشتم اما سال گذشته با میل و رغبت بسیار، در بخش پرزنتیشن و معرفی فیلم ها با مسئولان جشنواره همکاری داشتم.
مقدمی درباره دورنمای جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: به نظرم سال به سال این جشنواره از کیفیت بهتری برخوردار می شود به این دلیل که هر سال از تجربیات دوره قبل بهره مند می شود و این تجربیات به برگزاری بهتر آن کمک می کند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که هر سال، شاهد اجرای بهتری از این جشنواره در ابعاد جهانی باشیم.
سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از 18 تا 26 آوریل 2019 (29 فروردین تا 6 اردیبهشت 1398) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.
فراهنگ**9246**
کد N2149936

وبگردی