آفتاب

آغاز مذاکرات برای برگزاری سوپرجام اسپانیا در ریاض

آغاز مذاکرات برای برگزاری سوپرجام اسپانیا در ریاض

تهران- ایرنا- فدراسیون فوتبال اسپانیا مذاکرات خود را با دولت عربستان سعودی به منظور برگزاری سوپر جام اسپانیا برای 6 فصل آینده در این کشور آغاز کرد.

به گزارش ایرنا، روزنامه مارکا اسپانیا روز چهارشنیبه نوشت: پیشنهادی به ارزش 30 میلیون یورو به ازای هر فصل برای برگزاری این رقابت ها در ریاض برای 6 سال آینده مطرح و به بحث و تبادل نظر گذاشته شده است اما مذاکرات مذکور هنوز نهایی نشده و هیچ موضوع قطعی در مورد آن وجود ندارد.
براساس اصلاحات انجام شده، این رقابت که پیش تر در قالب سنتی و با حضور 2 تیم انجام می شد، از این پس با شرکت چهار تیم و خارج از خاک اسپانیا برگزار شده و 2 تیم نخست رقابت های لالیگا به همراه قهرمان و نایب قهرمان جام حذفی اسپانیا، شرکت کنندگان این جام را تشکیل داده و نخستین دوره این رقابت با قالب جدید، در سال جاری برگزار خواهد شد.
سوپر جام 2018 اسپانیا پیش از این هم با تغییراتی مواجه شده بود؛ در واقع، تیم های بارسلونا و سویا در جریان دیداری که برخلاف روال به طور تک بازی برگزار شد، در طنجه مراکش به مصاف یکدیگر رفتند.
با این حال، تغییر قالب برگزاری رقابت ها که قرار است در ژانویه 2020 برگزار شود، باید به تایید جلسه مجمع فدراسیون فوتبال اسپانیا در 29 آوریل برسد.
ورزشی**3991**9118**
کد N2149574

وبگردی