آفتاب

نبی: پرسپولیس با برانکو به دنبال فتح سه گانه است

نبی: پرسپولیس با برانکو به دنبال فتح سه گانه است

تهران- ایرنا- نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برنامه اصلی ما کسب قهرمانی سه گانه است و تا زمانی که این هیات مدیره حضور داشته باشد، برانکو قطعا به کارش در پرسپولیس ادامه خواهد داد.

مهدی محمد نبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به فشردگی بازی های پرسپولیس گفت: تیم ما در طول یکسال که متشکل از 52 هفته است باید در سه جام مهم حضور پیدا کند و 60 بازی را انجام دهد.
وی افزود: فشردگی سنگین مسابقات کار را برای تیم هایی چون ما دشوار می کند. خوشبختانه پرسپولیس در سال های اخیر با برانکو بسیار موفق بوده و نتایج ما نشان از کارنامه فوق العاده برانکو است.
نایب رئیس هیأت مدیره پرسپولیس در مورد دیدار های باقی مانده این تیم در ادامه فصل خاطر نشان کرد: پرسپولیس در هر سه جام مدعی است. تیم هم شرایط خوبی دارد و برنامه باشگاه بر این اساس چیده شده قهرمانی لیگ برتر را حفظ کنیم و دو جام دیگر را هم به دست آوریم. ما برای رسیدن به هدفمان فقط باید تلاشمان را بیشتر کنیم و با این تلاش حامیان مالی خوبی را جذب کنیم تا تیم از این نظر هم با مشکلی مواجه نشود.
نبی در خصوص برگزاری بازی های تیم های ایرانی در زمین بی طرف خاطر نشان کرد: این موضوع با معایب زیادی همراه است و رای کنفدراسیون فوتبال آسیا با روحیه ورزش مغایرت دارد. به طور حتم اگر بازی های نمایندگان مقابل حریفان عربستانی در ایران برگزار می شد شرایط بسیار بهتر بود و در کنار این مساله می توانستیم درآمد زایی خوبی هم داشته باشیم.
وی در خصوص برانکو و شایعاتی که در مورد جدایی این مربی مطرح می شود هم گفت: همه در پرسپولیس از شرایط آگاه هستند. حضور برانکو برای پرسپولیس غنیمت است و هواداران خیالشان راحت باشد که ما از او حمایت می کنیم و قطعا تا زمانی که این هیات مدیره در باشگاه حضور دارد برانکو به کارش ادامه خواهد داد چرا که ما برنامه های خود را با این مربی تدوین کرده ایم.
ورزشی*9463*9118**
کد N2149218

وبگردی