آفتاب
معاون وزیر ارتباطات :

اداره پست ایران تعامل خوبی با دنیا دارد

اداره پست ایران تعامل خوبی با دنیا دارد

تهران- ایرنا- معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران گفت: اداره پست جایگاهش را در دنیا حفظ کرده و تعاملات خوبی با سایر شرکتهای پست در جهان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی ایرنا، حسین نعمتی روز سه شنبه در حاشیه امضای تفاهم نامه با شرکت خصوصی الوپیک و رونمایی از الوپست، در پاسخ به خبرنگاران بیان داشت: از آن جا که شرکت ملی پست ایران یکی از شرکت های قدیمی و پیشتاز در ارائه خدمات به مردم است، جایگاهش در دنیا حفظ شده و خوشبختانه با شرکتهای پست‌ مهم دنیا تعاملات خوبی دارد.
نعمتی در ادامه افزود: از آن جایی که ادارات پست در تمام دنیا از ارسال و دریافت نامه به سمت ارسال بسته رفته است، ما نیز برنامه های مدونی را برای این کار پیش بینی کرده‌ایم تا هم‌پای پست های جهان حرکت کنیم.
بهزاد اقبال خواه، به عنوان عضو هیئت مدیره در شرکت ملی پست نیز در تکمیل این سخنان گفت: شرکت ملی پست با زیان، بسته های مردم را ارسال می کند چرا که قیمت ارائه خدمات هنوز با نرخ ارز سال 95 محاسبه می شود.
وی افزود: این در حالی است که ما از مردم هزینه ریالی برای پست مرسولاتشان دریافت می کنیم، اما باید به موسسه های پستی، نرخ ارزی بدهیم. با تمام این زیان ها، اما باز هم اداره پست در این سال ها سرویس قابل قبولی ارائه داده و تقدیرنامه هایی را از پست جهانی دریافت کرده است.
علمی** 9207**1485
کد N2148673

وبگردی