آفتاب
معاون وزیر آموزش و پرورش:

افزایش 400 هزار تومانی حقوق فرهنگیان اعمال شد

افزایش 400 هزار تومانی حقوق فرهنگیان اعمال شد

تهران - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از اعمال و پرداخت افزایش حقوق 400 هزار تومانی فرهنگیان در اول اردیبهشت ماه و همزمان با روز نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از وزارت آموزش ‌و پرورش، «علی الهیار ترکمن» اظهار داشت: این پرداخت به‌ صورت علی‌الحساب انجام‌ شده است و نیازمند به طی مراحل اداری و قانونی بود که با همت این وزارتخانه و با وجود تعطیلی روز یکشنبه (نیمه شعبان) پیگیری و اجرا شد.
وی با اشاره به مصوبه مجلس و ابلاغ دولت در مورد افزایش حقوق ها در سال 98 یادآورشد: با هماهنگی‌های صورت گرفته و اخذ اعتبار مورد نیاز، وزارت آموزش‌ و پرورش افزایش 400 هزار تومانی حقوق کارکنان خود در سال 98 را اعمال و پرداخت کرد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌ و پرورش تصریح کرد: علت پرداخت حقوق فرهنگیان با دو روز تاخیر، تلاش مستمر برای اعمال افزایش فوق‌الذکر بود که با وجود حجم بالای کار و محدودیت زمانی، با موفقیت انجام شد.
وزارت آموزش و پرورش دارای بیش از یک میلیون نیروی انسانی شاغل در بخش های مختلف است که حدود 700هزار نفر آنان را معلمان تشکیل می دهند و بزرگترین دستگاه اجرایی کشور محسوب می شود.
**1883** 1200
کد N2148487

وبگردی