آفتاب

فریرا: همه می دانیم تیم های ایرانی در خانه چقدر قدرتمندند

فریرا: همه می دانیم تیم های ایرانی در خانه چقدر قدرتمندند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم السد پس از پیروزی تیمش مقابل پاختاکور ضمن تاکید بر اینکه آنها برای رسیدن به مرحله یک هشتم کار سختی پیش رو دارند؛ اظهار داشت: همه می دانیم تیم های ایرانی زمانی که در خانه و در برابر هواداران خودی بازی می کنند، چه اندازه قدرتمند هستند.

به گزارش ایرنا، تارنمای رسمی کنفدارسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) روز سه شنبه نوشت: «ژاوی هرناندز» اسطوره باشگاه بارسلونا در بازی شب گذشته از روی یک ضربه ایستگاهی گل نخست تیمش و گل سوم خود را در این تورنمنت به ثمر رساند اما گل «ایگور کریمتس» بازی را به تساوی کشاند تا 2 تیم با تساوی یک بر یک راهی رختکن شوند.
اما در حالی که زمان برای تیم قطری به سرعت در حال سپری شدن بود، «بغداد بونجاح» از اشتباه خط دفاعی حریف استفاده کرد تا سه امتیاز حساس دیدار را به حساب تیمش واریز کرده و السدی که سال گذشته خود را به نیمه نهایی این تورنمنت معتبر رسانده بود، در صدر جدول گروه چهارم جای بگیرد.
«جزوالدو فریِرا» در این خصوص اظهار داشت: می دانستیم بازی سختی در انتظارمان است و همه قدرت حریف را دیدند؛ بازی طبق برنامه ما پیش نرفت اما ما به هویت خود وفادار ماندیم و سعی کردیم با ایجاد موقعیت، سزاوارانه برنده شویم.
در جریان دیدار هفته گذشته این 2 تیم در تاشکند هیچ وجه تمایزی مابین آنها وجود نداشت و هر 2تیم به تقسیم امتیاز ها رضایت دادند و در گروهی فشرده و نزدیک به هم، سناریویی مشابه در دوحه در شرف تکرار بود.
اما السدی ها درست مشابه بازی پیشین خانگی خود مقابل پرسپولیس مالکیت توپ را در اختیار داشتند و آقای گل سال گذشته لیگ قهرمانان آسیا با گل دقایق پایانی خود، یک پیروزی حیاتی را برای تیم قطری به ارمغان آورد.
مرد پرتغالی نیمکت السد ادامه داد: در بازی مقابل پرسپولیس، در وقت های تلف شده پیروز شدیم و این یعنی تمام اعضای تیم می دانند برای پیروزی باید تا ثانیه آخر مبارزه کنند و این همان کاری بود که امروز انجام دادیم و بغداد موفق شد در دقیقه 87 گل پیروزی بخش ما را به ثمر برساند.
با توجه به پیروزی الاهلی عربستان در بازی شب گذشته خود مقابل پرسپولیس در دیگر دیدار گروه چهارم، شرایط برای برگزاری 2 دیدار مهیج پایانی که برای تیم ها حکم فینال را دارد، مهیا شده است.
به عبارت دیگر، در این گروه اختلاف تیم اول و تیم آخر تنها 3 امتیاز است؛ السد با 7 امتیاز صدرنشین است؛ الاهلی رده دوم را با 6 امتیاز در اختیار دارد و پاختاکو و پرسپولیس به ترتیب با 5 و 4 امتیاز سوم و چهارم هستند.
فریرا تاکید کرد: با این حال وظیفه سختی همچنان روی دوش تیم ها است چرا که رقابت به شدت نزدیک شده حتی اگر الاهلی را در خانه شکست دهیم.
سرمربی السد در پایان خاطرنشان کرد: پس از الاهلی باید برای مصاف با پرسپولیس به ایران برویم و همه می دانیم تیم های ایرانی زمانی که در خانه مقابل هوادارنشان بازی می کنند تا چه اندازه قدرتمند هستند.
ورزشی**3991**2024
کد N2148339

وبگردی