آفتاب

درخواست پتروشیمی و شیمیدر برای لغو دیدار رده‌بندی لیگ بسکتبال

درخواست پتروشیمی و شیمیدر برای لغو دیدار رده‌بندی لیگ بسکتبال

تیم‌های راه‌یافته به مرحله رده‌بندی مسابقات لیگ برتر بسکتبال طی نامه‌ای به فدراسیون، متقاضی لغو دیدارهای این مرحله شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، دو تیم مدعی پتروشیمی بندر امام (ره) و شیمیدر تهران هفته گذشته با قبول شکست در دیدارهای سوم و چهارم خود، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال، از صعود به فینال این مسابقات بازماندند تا با حضور در دیدار رده‌بندی، برای کسب حداقل جایگاه ممکن یعنی سومین تلاش کنند.

طبق برنامه از پیش اعلام شده توسط کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال، قرار بود این مرحله از رقابت‌ها به صورت دو از سه برگزار شود اما مسئولان دو تیم پتروشیمی و شیمیدر، در رایزنی با مدیران فدراسیون، پیشنهاد دادند که دیدار این مرحله برگزار نشود و دو تیم به عنوان تیم مشترک سوم معرفی شوند یا اینکه یک بازی در یک شهر بی‌طرف، تعیین‌کننده تیم سوم باشد.

مسئولان کمیته مسابقات و فدراسیون بسکتبال هنوز در مورد این پیشنهاد، به جمع‌بندی نرسیده‌اند که با پیشنهاد تازه‌ای مواجه شده‌اند؛ مسئولان دو تیم پتروشیمی و شیمیدر امروز در نامه‌ای رسمی به فدراسیون، درخواست کرده‌اند که دیدار رده‌بندی اصلاً برگزار نشود.

قرار است این موضوع نیز در نشست ورژ آبکاریان، مسئول کمیته مسابقات با رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بررسی شود و نظر نهایی در مورد آن اعلام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، به نظر می‌رسد مسئولان پتروشیمی و شیمیدر با در نظر گرفتن شرایط روحی بازیکنان خود، چنین درخواستی را به فدراسیون اعلام کرده‌اند. این دو تیم از مدعیان اصلی فینال و قهرمانی در لیگ بسکتبال بودند اما در مرحله رده‌بندی، به ترتیب مقابل نفت آبادان و شهرداری گرگان شکست خوردند و از دستیابی به این مهم بازماندند.

ترکیب اصلی بازیکنان تیم ملی نیز در این دو تیم قرار دارد.

کد N2148330

وبگردی