آفتاب

دانش آموزان آئین دوستی را با تدبر در آیات قرآن می آموزند

دانش آموزان آئین دوستی را با تدبر در آیات قرآن می آموزند

تهران- ایرنا- سومین دوره جشنواره ملی آئین دوستی نیزهمچون سال گذشته به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان تدارک دیده شده است تا دانش آموزان متوسطه اول و دوم با فنون تدبیر و تدبر در آیات الهی آشنا شوند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، «مسعود شاکر» دبیر جشنواره قرآنی «آئین دوستی» درباره این رویداد توضیح داد: سومین دوره جشنواره با محوریت 25 آیه نورانی قرآن کریم که در کتاب این دوره از جشنواره جمع آوری شده، برگزار می شود.
وی ادامه داد: ثبت نام از متقاضیان برای شرکت در این جشنواره از اوایل فروردین ماه آغاز شد و قرار بود اردیبهشت ماه به پایان برسد که به دلیل استقبال دانش آموزان تا پایان خردادماه این مهلت تمدید شده است.
وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این جشنواره می توانند آثار خود را که برگرفته از یک یا چند آیه از آیات جشنواره امسال است در قالب های داستان کوتاه، خاطره نویسی، شعر، تصویرگری شامل عکس نوشت، پوستر و نقاشی، گزارش نویسی در دو بخش خانواده و دوستان، عکس خویش انداز (سلفی)، مصاحبه، متن ادبی، فیلم کوتاه، پویانمایی و موشن گرافیک به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
دبیر جشنواره قرآنی آئین دوستی ادامه داد: با همکاری های انجام شده، کتابی در قطع جیبی و با محوریت 25 آیه نورانی قرآن کریم تهیه شده که در کنار توضیحات هر آیه، پیوستی نیز برای هر کدام از آیات در نظر گرفته شده که می تواند علاوه بر افزایش بار محتوایی، به جذابیت کار برای نسل نوجوان نیز کمک کند.
به گفته شاکر دانش آموزان و متقاضیان برای اطلاعات بیشتر می توانند به دفاتر انجمن های اسلامی منتخب سراسر کشور یا برای مکاتبه با دبیرخانه جشنواره با نشانی [email protected] و شناسه شبکه های اجتماعی aiindoosti_ir@ مراجعه کنند.
اختتامیه سومین دوره جشنواره آئین دوستی به همت اتحادیه انجمن های اسلامی شهرستان های تهران تیر ماه سال جاری برگزار می شود.
**1883**1601**
کد N2147316

وبگردی