آفتاب

برتری زنان و مردان ایران در روزنخست پینگ پنگ قهرمانی جهان

برتری زنان و مردان ایران در روزنخست پینگ پنگ قهرمانی جهان

تهران – ایرنا- زنان و مردان پینگ پنگ باز کشورمان در مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان، برابر رقبای خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش ایرنا؛ «مهشید اشتری»که در گروه 47 مرحله مقدماتی تنیس روی میز قهرمانی جهان قرار دارد در نخستین دیدار خود،«آلیسا» نماینده اسکاتلند را با نتیجه 4 برصفر شکست داد اشتری فردا( دوشنبه) برای صعود به جدول نهایی این مسابقات بازی دشواری مقابل نماینده مجارستان خواهد داشت.
«ندا شهسواری» پینگ پنگ باز المپیکی کشورمان در نخستین بازی خود در گروه 50 با نتیجه 4 بر 1 «چنگ» نماینده ماکائو را از پیش رو برداشت.
شهسواری فردا راس ساعت 16:45 دقیقه به وقت ایران بر روی میز 18 با «لیندا»نماینده الجزایری مصاف خواهد کرد.
همچنین «امیر حسین هدایی» در بازی نخست خود در گروه ششم رقابتهای انفرادی به مصاف نماینده لاتویا رفت و با نتیجه 4 بر 1 به برتری دست یافت هدایی دردومین دیدار خود دراین مرحله با نماینده انگلستان مصاف می کند.
«میعاد لطفی» دیگر ملی پوش اعزامی به این رقابت ها نیز « رشید» نماینده ترکمنستان را با نتیجه 4 بریک مغلوب و فردا (دوشنبه) با نماینده هلند دیدار خواهد کرد.
این چهار نماینده تنیس روی میز ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان درصورت برتری در دومین دیدار مرحله مقدماتی راهی جدول 128 نفره نهایی این مسابقات خواهند شد.
«نوشاد و نیما عالمیان » بهترین پینگ پنگ بازان کشورمان که در تیم ملی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان در مجارستان عضویت دارند با آغاز رقابتها درجدول نهایی با رقبای خود دیدار خواهند کرد.
شبک**ورزشی **9144**1708
کد N2146686

وبگردی