آفتاب

رئیس دفتر رئیس جمهوری انتصاب سردار سلامی را تبریک گفتند

رئیس دفتر رئیس جمهوری انتصاب سردار سلامی را تبریک گفتند

تهران - ایرنا - رئیس دفتر رئیس جمهوری انتصاب سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران را تبریک گفت و ابرازامیدواری کرد که همکاریهای میان دولت و سپاه در حوزه امنیت و منافع ملی که برکات فراوانی به همراه داشته، بیش از گذشته تقویت و تداوم یابد.

به گزارش ایرنا، «محمود واعظی» در این پیام تاکید کرده است که انتصاب جنابعالی را بعنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرمانده معظم کل قوا، تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال، موفقیت شما در این مسئولیت خطیر را مسئلت دارم.
در ادامه این پیام آمده است: برغم خواست و آرزوی بدخواهان و دشمنان نظام و ملت، عزم و اراده دولت تدبیر و امید بر تداوم همکاری و تعامل نزدیک با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. اینجانب امیدوارم همکاریهای میان دولت و سپاه در حوزه امنیت و منافع ملی که برکات فراوانی به همراه داشته، با انتصاب جنابعالی بیش از گذشته تقویت و تداوم یابد.
« محمد جواد آذری جهرمی » وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در پیامی جداگانه انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی را به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.
در پیام توئیتری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح شده است که انتصاب شایسته جنابعالی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) را تبریک عرض می‌کنم و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج)، برای شما موفقیت و عزت‌آفرینی مضاعف در گام دوم انقلاب را آرزومندم.
به گزارش ایرنا، حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا روز یکم اردیبهشت ماه سال جاری، در حکمی با سپاس از خدمات با ارزش و ماندگار سردار سرلشکر پاسدار جعفری در فرماندهی سپاه، سردار حسین سلامی را با اعطای درجه سرلشکری به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.
شبک**1108**1708
کد N2146684

وبگردی