آفتاب
پلیس راهور:

محورهای استان های اردبیل، مازندران و خراسان رضوی مه گرفتگی دارد

محورهای استان های اردبیل، مازندران و خراسان رضوی مه گرفتگی دارد

تهران- ایرنا- پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: در حال حاضر محورهای استان های اردبیل، مازندران و خراسان رضوی به ویژه در ارتفاعات به دلیل مه گرفتگی، کاهش دید دارد و رانندگان باید بیشتر نسبت به این موضوع مراقب باشند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پلیس راهور، برابر آخرین گزارش های دریافتی تا این لحظه مه گرفتگی همراه با کاهش دید در استان های اردبیل و مازندران در ارتفاعات و در استان خراسان رضوی محورهای خواف – تایباد و قوچان – درگز گردنه تیوان مشاهده می شود.
بر اساس این گزارش در استان مازندران در اکثر محورها، استان آذربایجان غربی در محور خوی و استان خراسان رضوی محور کلات - مشهد بارش باران گزارش شده است.
همچنین طبق بررسی های انجام شده از سوی پلیس راهور، وزش باد همراه با گرد و خاک در استان کرمان محور فهرج - زاهدان گزارش شده است.
پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: امروز یکشنبه مسیر شمال به جنوب محور کرج - چالوس طول محور ترافیک پرحجم و روان،
مسیر شمال به جنوب محور هراز طول محور ترافیک پرحجم و روان و آزادراه قزوین به کرج از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس نیز ترافیک نیمه سنگین مشاهده می شود.
بر اساس این گزارش، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
به گزارش ایرنا، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120 و 88255555 (ده خط) به ‌طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.
در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل‌ دسترسی است.
اجتمام* 7268*1834
کد N2146522

وبگردی