آفتاب

راهپیمایی حماسه حضور برای ظهور، در فارس برگزار شد

راهپیمایی حماسه حضور برای ظهور، در فارس برگزار شد

شیراز- ایرنا- راهپیمایی حماسه حضور برای ظهور، یکشنبه همزمان با نیمه شعبان در استان فارس برگزار شد و اقشار مختلف مردم با حضور در این راهپیمایی، تعجیل در فرج امام زمان (عج) را از خداوند متعال خواستار شدند.

به گزارش ایرنا، شیفتگان خاندان امامت و ولایت در شیراز، حرکت نمادین خود را ساعت 10 صبح یکشنبه از چهار مسیر به سمت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) آغاز کردند و در سالروز میلاد حضرت حجت بن الحسن عسکری امام زمان (ع)، با حضور در بارگاه نورانی شاهچراغ (ع) این مناسبت را به امامزاده والا مقام تهنیت گفتند.
راهپیمایان منتظر ظهور حضرت مهدی (عج)، ساعت 10 صبح یکشنبه اول اردیبهشت از میدان امام حسین(ع) حرکت کردند و با گذر از خیابان کریمخان زند به حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ(ع) رفتند.
مسیر دیگر راهپیمایان در شیراز از چهار راه شهدای ١٥ خرداد شروع و از خیابان لطفعلیخان زند و چهار راه پیروزی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) ختم شد.
مسیر سوم راهپیمایی نیمه شعبان در شیراز از خیابان شاهزاده قاسم، خیابان حضرتی به سمت حرم مطهر و مسیر چهارم از فلکه مصدق، خیابان لطفعیخان زند، سه راه احمدی به حرم مطهر بود.
در این آیین، شماری از مسئولان و شخصیت های استان فارس، مردم را همراهی می کردند.
راهپیمایان پس از حضور در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) ، برای تعجیل در فرج امام زمان (عج) دعا و مناجات کردند.
برپایی ایستگاه صلواتی با توزیع شیرینی و شربت در طول مسیر و برپایی غرفه‌های فرهنگی شامل کتاب و کودک و نوجوان از برنامه‌های جانبی این مراسم بود.
15 شعبان سالروز میلاد حضرت مهدی موعود (عج) امسال در تقویم شمسی با اول اردیبهشت ماه همزمان شده است.
7368 /1876
کد N2146414

وبگردی