آفتاب
ملی پوش والیبال بانوان:

شکست دادن کره جنوبی دور از دسترس نیست

شکست دادن کره جنوبی دور از دسترس نیست

ملی پوش والیبال بانوان ایران شکست دادن کره جنوبی را دور از دسترس نمی داند و بر این باور است ملی پوشان توانایی پیروزی مقابل این تیم را دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال بانوان مرداد ماه سال جاری باید در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شرکت کند. ملی پوشان در گروه یک با تیم‌های کره جنوبی (میزبان) و سنگاپور همگروه هستند. تیم ملی با هدایت جواد مهرگان نخستین مرحله از اردوهای خود را از اواخر سال گذشته آغاز کرد. مرحله چهارم اردوها از عصر روز ۳۱ فروردین ماه آغاز خواهد شد.

شکوفه صفری ملی پوش والیبال درباره اردوهای گذشته، گفت: در مرحله سوم اردوها در چند روز پایانی به اردوها اضافه شدم که شرایط ایده آل بود. با توجه به اینکه مسابقات مرداد ماه برگزار خواهد شد زمان زیادی برای آماده سازی تیم نداریم. به همین دلیل تمرینات فشرده و سنگین انجام می‌شود.

وی درباره گروه بندی ایران و حضور تیم کره جنوبی گفت: در گروه خوبی قرار داریم و نمی‌توان گفت گروه سخت یا آسان است. سال گذشته موفق شدیم یک ست از تیم کره جنوبی بگیریم. باز هم می‌توانیم از کره ست بگیریم و دور از دسترس نیست.

صفری در ادامه تاکید کرد: باید برنامه ریزی خوبی برای حضور در مسابقات جام ملت‌ها داشته باشیم و بتوانیم تغییر و تحولی که کادر فنی در نظر دارد از نظر فنی و روانی در خود ایجاد کنیم. وقتی توانایی شکست تیم قدرتمند کره جنوبی را با نتیجه ۲۵ بر ۱۲ در یک ست داریم پس این پتانسیل وجود دارد که این تیم را با نتیجه ۳ بر ۲ هم شکست دهیم. با برگزاری تمرینات خوب اتفاقات بهتری حاصل خواهد شد.

ملی پوش والیبال درباره تأثیر دیدارهای تدارکاتی در آماده سازی تیم ملی گفت: تدابیری در این زمینه اندیشیده شده است. برگزاری مسابقات تدارکاتی در شناسایی نقاط قوت و ضعف تیم بسیار تأثیر گذار است و ملی پوشان را برای حضور در رقابت‌های اصلی آماده می‌کند.

کد N2146312

وبگردی