آفتاب
توسط یک شرکت دانش بنیان صورت گرفت؛

ارسال داروهای زخم بستر و دیابت به مناطق سیل زده

ارسال داروهای زخم بستر و دیابت به مناطق سیل زده

یک شرکت دانش بنیان اقدام به ارسال دو پماد زخم بستر و زخم دیابت به مناطق سیل زده کرده است.

حجت الله ذبیحی، مدیر یک شرکت دانش بنیان تولید کننده دارو بر پایه گیاهان دارویی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ما تصمیم گرفتیم که به مدت ۶ ماه به صورت رایگان دو پماد دارویی زخم بستر و زخم دیابت را برای مناطق سیل زده تأمین کنیم.

ذبیحی در خصوص پماد زخم بستری که در این شرکت دانش بنیان بر پایه گیاهان دارویی تولید شده گفت: مواد موثره موجود در فرمولاسیون این پماد مانند اشکال مختلف آلکانین و شیکونین و فلاونوئید که از عصاره گیاه ابوخلسا به دست آمده دارای خواص ضد التهابی، آنتی اکسیدانی، ضد قارچی و آنتی باکتریال است که در روند بهبود زخم تأثیر به سزایی دارند. کاهش التهاب و عفونت، درمان و ترمیم زخم، تسریع روند طبیعی بازسازی بافت از مزایای این دارو به شمار می‌روند.

وی در خصوص ویژگی‌های پماد زخم دیابت گفت: این پماد باعث کاهش التهاب و تورم و تسریع روند طبیعی درمان شده و از عفونت زخم دیابت جلوگیری می‌کند. ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در پماد موجب به دام انداختن رادیکال‌های آزاد می‌شود که نقش به سزایی در ترمیم زخم و جلوگیری از عفونت زخم دیابتی دارد. همچنین وجود موم زنبور عسل در این ترکیب اثرات درمانی دارو را در ترمیم زخم دیابتی دو چندان کرده است.

وی با بیان اینکه در این شرایط بحرانی استفاده از این دو پماد زخم بستر و زخم دیابت نیاز است، خاطر نشان کرد: ما از طریق هلال احمر، سازمان بهزیستی، ادارات دارویی و… اعلام کرده‌ایم که می‌توانیم این دو پماد را در اختیار مناطق سیل زده قرار دهیم.

کد N2146229

وبگردی