آفتاب

شفر: مقابل الهلال به باقری نیاز داریم

شفر: مقابل الهلال به باقری نیاز داریم

تهران- ایرنا- سرمربی استقلال در حاشیه تمرین امروز آبی پوشان گفت: الهلال با وجود از دست دادن یک جام، تیم قدرتمندی است و برای مواجهه با آنها به تمام بازیکنان از جمله «فرشید باقری» نیاز داریم و نمی توان تیم را تضعیف کرد.

به گزارش ایرنا، تیم های استقلال ایران و الهلال عربستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه هفته جاری بار دیگر در ابوظبی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
استقلالی ها دیدار رفت را با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رسانده و شانس های خود را برای صعود از گروه مرگ افزایش دادند. علاوه بر این، آنها هفته گذشته با برتری مقابل ماشین سازی به کورس قهرمانی لیگ برتر نیز بازگشتند.
در سوی دیگر الهلالی ها اخیرا فینال جام شیخ زاید را به الساحلی تونس واگذار کردند و تنش های مدیریتی این تیم را در آستانه بازی با استقلال به حاشیه کشانده است.
«وینفرد شفر» در حاشیه تمرین امروز استقلالی ها اظهار داشت: در دیدار رفت، الهلال را شکست دادیم و امیدوارم که در بازی برگشت هم پیروز شویم. آنها اکنون تحت فشار هستند و جام شیخ زاید را از دست داده‌اند، اما می‌دانیم که یکی از بهترین تیم‌های آسیا هستند و امیدوارم تمام قدرت و تاکتیک‌ مان را به داخل زمین بیاوریم.
وی در خصوص شانس پیروزی استقلال مقابل الهلال و صعود از گروهش، تاکید کرد: امیدوارم. می‌خواهیم هواداران‌ را دوباره خوشحال کنیم. الهلال تیمی قدرتمند است و ما به نظم و تاکتیکی خوب نیاز داریم.2 روز در ابوظبی تمرین می کنیم و می‌خواهیم در ابوظبی تمرین بیشتری داشته باشیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد شایعات در خصوص برگزاری جلسه برای بخشیده شدن و بازگشت «فرشید باقری» به تمرینات خاطرنشان کرد: در حال حاضر «علی کریمی» کمی سرما خورده و در آن پست فقط یک بازیکن داریم. فرشید باقری بیرون است. اکنون به این بازیکن نیاز داریم و نمی‌توانیم تیم‌مان را ضعیف کنیم. من او را جریمه کردم و بعد از پایان فصل هم باشگاه می‌تواند در خصوص او تصمیم بگیرد.
شفر درباره وضعیت وریا غفوری تصریح کرد: طی 2 روز گذشته او زیر نظر دکتر نوروزی تمرین کرد و امروز نیز به تمرین آمد، اما کمی خسته بود. فردا با او دوباره تمرین داریم و روز دوشنبه آخرین جلسه تمرینی را هم با او برگزار می‌ کنیم.
سرمربی آلمانی استقلال درباره بخت این برای قهرمانی در لیگ برتر، گفت: در حال حاضر لیگ برای ما مهم نیست. اکنون به دیدار با الهلال فکر می‌کنیم، اول بازی با الهلال و بعد بازی با پدیده و به ترتیب به بازی‌های باقیمانده. بعد از شهرآورد کسی شانسی برای ما قائل نبود، اما حالا شرایط عوض شده است.
شفر در حالی از نیاز خود برای استفاده از باقری خبر داد که پیش از این مدیران باشگاه استقلال اعلام کردند این هافبک تا پایان فصل آبی پوشان را به دلیل اتفاقاتی که در شهرآورد پایتخت رخ داد، همراهی نخواهد کرد.
ورزشی**3991**1067**
کد N2145706

وبگردی