آفتاب

مسابقات بین المللی تنیس آی تی اف جونیورز در اصفهان آغاز شد

مسابقات بین المللی تنیس آی تی اف جونیورز در اصفهان آغاز شد

اصفهان - ایرنا - مسابقات بین المللی تنیس آی تی اف جونیورز 2019 « ITF juniors 2019 » با حضور 80 تنیسور ایرانی و خارجی روز شنبه در باشگاه تنیس آپادانا ورزشگاه 22 بهمن اصفهان آغاز شد.

رییس هیات تنیس استان اصفهان روز شنبه به ایرنا گفت: رقابت های یاد شده با عنوان (جام ولایت) در بخش جدول مقدماتی تا روز دوشنبه ادامه دارد و مسابقات جدول اصلی نیز از همان روز آغاز می شود و تا هفتم اردیبهشت ادامه خواهد یافت.
فرهاد رحیمی ادامه داد: تنیسورهایی از کشورهای روسیه، جمهوری چک، تونس، چین، کویت، ترکیه، هند و آلمان در کنار نمایندگانی از ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
وی اضافه کرد: رقابت های یاد شده در رده دختران و پسران زیر 18 سال در بخش انفرادی و 2 نفره برگزار می شود و برای بالا بردن امتیاز و رده جهانی تنیسورها حائز اهمیت است.
رییس هیات تنیس استان اصفهان ادامه داد: باشگاه تنیس آپادانا ورزشگاه 22 بهمن اصفهان دارای 9 زمین است و برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی شرایط مناسبی دارد.
سرداوری این تورنمنت بر عهده مسیح صلاح داور بین المللی نشان سفید ایران است.
مسابقات تنیس جونیورز با قابلیت درج امتیازات و افزایش رتبه تنیسورهای زیر 18 سال در فدراسیون جهانی، هر ساله در کشورهای مختلف برگزار می شود.
6022/ 6020
کد N2145533

وبگردی