آفتاب
در گفتگو با مهر عنوان شد؛

تشریح برنامه‌های تیم کشتی آزاد امید تا رقابتهای جهانی

تشریح برنامه‌های تیم کشتی آزاد امید تا رقابتهای جهانی

سرمربی تیم کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امید) کشورمان برنامه‌های آماده سازی این تیم تا رقابتهای جهانی را تشریح کرد.

علیرضا رضایی نایب رئیس فدراسیون کشتی که مسئولیت سرمربیگری تیم کشتی آزاد امید را هم بر عهده دارد در خصوص برنامه‌های این تیم تا رقابتهای جهانی به خبرنگار مهر گفت: با توجه به اتمام مسابقات قهرمانی آسیا، کادر فنی تصمیم دارد برنامه‌های تیم امید برای حضور در رقابتهای جهانی را با برگزاری رقابتهای انتخابی آغاز کند.

وی تصریح کرد: ما در نظر داریم رقابتهای انتخابی کشتی آزاد امید را تیرماه امسال برگزار کنیم و طبیعتاً بعد از این مسابقات، اردوهای مقطعی ما نیز استارت می‌خورد و نفرات منتخب را در اردوها زیر نظر خواهیم گرفت. البته با توجه به اینکه رقابتهای جهانی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان در مهرماه برگزار می‌شود ما زمان کافی برای تجهیز و آماده سازی داریم که باید به بهترین شکل از این فرصت استفاده کنیم.

نایب رئیس فدراسیون کشتی از اعزام آزادکاران منتخب تیم امید به تورنمنت بین المللی هم اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه‌های پیش روی تیم امید تصمیم گرفتیم بعد از برگزاری رقابتهای انتخابی، تیمی منتخب از نفرات مورد نظر کادر فنی را به یک تورنمنت بین المللی اعزام کنیم. بر این اساس حضور در تورنمنت بین المللی گرجستان را برای تیم امید در نظر گرفتیم.

رضایی در پایان به اردوهای مشترک تیم امید و بزرگسالان هم اشاره کرد و افزود: در طول برپایی اردوهای تیم امید، برخی از بچه‌های ما در اردوهای مشترک با تیم بزرگسالان هم حضور خواهند داشت. طبیعتاً این موضوع برای هر دو تیم لازم و مفید است و علاوه بر ایجاد تعامل و هماهنگی، باعث ارتقای سطح فنی بچه‌های جوان‌تر هم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا روزهای دوم تا چهارم فروردین ماه در شهر اولان باتور مغولستان برگزار شد که تیم امید ایران با کسب چهار مدال طلا، سه مدال نقره و ۲ مدال برنز به عنوان قهرمانی دست یافت.

کد N2145328

وبگردی