آفتاب

وزارت اطلاعات وابستگی به جناح و حزبی ندارد

وزارت اطلاعات وابستگی به جناح و حزبی ندارد

فرماندار شهرستان آبیک گفت: وزرات اطلاعات طی 34 سال عمرخود وابستگی به هیچ جناح، حزب و گروهی نداشته و طبق منویات رهبری حرکت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر آبیک با اشاره به میلاد امام زمان (عج) و آغازهفته سربازان گمنام اظهار کرد:  در سال 64 به دستور معمار کبیر انقلاب در مجلس قانونی مصوب و وزارت اطلاعات تشکیل شد.

وی افزود: سربازان امام زمان (عج) به واقع جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و در امنیت و آسایش گام برمی‌دارند تا مردم با خیال راحت و آسوده به زندگی روزمره خود ادامه دهند.

فرماندار شهرستان آبیک امنیت و رفاه و آسایش کشور را مرهون 40 سال مجاهدت‌های مجاهدان در راه حق و آرمان‌های نظام و رهبری و انقلاب دانست و ادامه داد: پایه‌های امنیت کشور بر روی خون هزاران شهید و ایثارگری‌های هزاران جانباز، آزاده و ایثارگر بنا نهاده شده که استمرار آسایش و امنیت بر دوش سربازان گمنام (عج) است.

احمدپور اضافه کرد: به‌رغم تمام توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی طی 40 سال اخیر، مایه خرسندی است که در جزیره ثبات به سر می‌بریم و داعش را در سوریه و عراق از بیخ و بن برچیدیم.

وی خاطرنشان کرد: داعش قصد داشت حکومت مستقل تشکیل دهد که در برابر دفاع ایران، شکست خورد و هر حرکت و اقدامی هم که امروز علیه کشور صورت می‌گیرد نشأت گرفته از حرص و بغض نسبت به نظام است.

این مسئول اذعان کرد: وزرات اطلاعات طی 34 سال عمرخود وابستگی به هیچ جناح، حزب و گروهی نداشته و طبق احکام شرع اسلام و منویات رهبری حرکت کرده و رسالت خود را انجام داده است.

 

کد N2145101

وبگردی