آفتاب
وزیرورزش و جوانان:

ارایه خدمات ورزشی، فرهنگی و رفاهی به سیل زدگان ضروری است

ارایه خدمات ورزشی، فرهنگی و رفاهی به سیل زدگان ضروری است

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان در راستای اجرای منویات رییس جمهور به مدیران کل دو استان ( لرستان و خوزستان) دستور داد، به سیل زدگان ساکن در اماکن این وزارت خانه خدمات ورزشی، فرهنگی و رفاهی ارایه دهند.

به گزارش پنج شنبه شب ایرنا از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، به دنبال دستور دکتر روحانی به وزارتخانه های علوم، 'آموزش و پرورش' و 'ورزش و جوانان' مبنی بر ارایه خدمات آموزشی، فرهنگی و رفاهی به سیل زدگان ساکن در اماکن ورزشی وسایر کمپهای اسکان موقت، « مسعود سلطانی فر » امروز( پنجشنبه) به مدیران کل استان های لرستان و خوزستان دستور داد از تمام امکانات خود برای اجرای منویات ریاست جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.
وی تاکید کرده است که ارائه خدمات بیشتر بخصوص در بخش آمورشی و رفاهی ورزشی و جبران مشکلات تحصیلی ناشی از سیل اخیر برای فرزندان آنها ضروری است و با استفاده از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد، خدمات مشاوره ای در بخش اجتماعی و فرهنگی به سیل زدگان ارایه کنند.
به گزارش ایرنا، به دستور وزیر ورزش و جوانان از نخستین روز جاری شدن سیل در برخی از استان‌های کشور با اختصاص یک هزار سالن ورزشی به ستاد های مدیریت بحران و همیاری سازمان های مردم نهاد جوانان و هیات های ورزشی، همکاری گسترده ای با مسوولان وزارت کشور و جمعیت هلال احمر و سازمان مدیریت بحران داشته است.
شبک**1108**1708
کد N2144692

وبگردی