آفتاب
در گفتگو با مهر عنوان شد؛

پوشش روستاییان سیل زده در صورت تامین اعتبار برای کمیته امداد

پوشش روستاییان سیل زده در صورت تامین اعتبار برای کمیته امداد

معاون حمایت از خانواده کمیته امداد با اشاره به اینکه پوشش روستاییان سیل زده در کمیته امداد با تامین اعتبار اجرایی می شود، گفت: جلسه ای در مورد چگونگی اجرای این مصوبه برگزار می شود.

فاطمه رهبر در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پوشش تمامی روستاییان سیل زده که وزیر کشور عنوان کرده بود، گفت: در این خصوص جلسه‌ای در روز شنبه با وزیر کشور و معاون اجرایی وزارت کشور خواهیم داشت.

وی افزود: در این جلسه در مورد چگونگی اجرا و راهکارها، نحوه تأمین اعتبار و خدماتی که باید ارائه داده شود، گفتگو می‌کنیم.

معاون حمایت از خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: با توجه به اینکه وزیر کشور، رئیس قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده است و موضوع تحت پوشش قرار گرفتن روستاییان سیل زده در جلسه قرارگاه به تصویب رسیده است، به این دلیل آمادگی داریم با تأمین اعتبار روستاییان سیل زده را تحت پوشش امداد قرار دهیم.

رهبر با اشاره به اینکه اعتبار کمیته امداد و ردیف‌های مصوب مجلس مشخص و از پیش تعیین شده است، گفت: به همین دلیل اعتبار اضافه برای افزایش مدد جویان نداریم و برای پوشش روستاییان سیل زده باید اعتبار به ما بدهند.

رهبر با تاکید بر اینکه اعتباری به قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل داده شده است گفت: در مجموع کمیته امداد آمادگی دارد با رعایت شأن و منزلت خانواده‌های سیل زده در جهت خدمات رسانی و حمایت از نیازمندان اقدام کند.

کد N2144392

وبگردی