آفتاب

سومین همایش جامعه علمی ایرانیان مقیم چین برگزار می شود

سومین همایش جامعه علمی ایرانیان مقیم چین برگزار می شود

پکن- ایرنا- سومین همایش جامعه علمی ایرانیان مقیم چین با عنوان «دستاوردهای علمی ایرانیان مقیم چین و سهم آنان در تولید دانش» با همت مجمع دانشجویان ایرانی مقیم این کشور در شانگهای برگزار می شود.

دبیر سومین همایش جامعه علمی ایرانیان مقیم چین در این مورد به ایرنا گفت: از مجموع 34 اثر ارسال شده به دبیرخانه همایش، ۱۲ اثر در روز همایش به صورت شفاهی ارایه می شود.
'جواد خوش قلب طوسی' روز پنجشنبه افزود: این همایش علمی اول اردیبهشت سال جاری در محورهای تحقیقات پایه ای و علوم پایه، تحقیقات صنعتی و کاربردی، کشاورزی نوین، محیط زیست، هنر، فرهنگ و گردشگری، مهندسی علوم زیستی، علوم پزشکی، حقوق، بازرگانی و اقتصاد در شانگهای برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: این همایش با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران، معاونت علمی ریاست جمهوری، کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شانگهای، مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و با همت مجمع دانشجویان ایرانی مقیم چین برگزار می شود.
دبیر سومین همایش جامعه علمی ایرانیان مقیم چین افزود: نخستین همایش جامعه علمی ایرانیان مقیم چین آذرماه سال 96 با عنوان 'تجربیات و فرصت های آموزش و پژوهش در چین' با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
خوش قلب طوسی یادآوری کرد: دومین همایش هم آذرماه سال 97 با عنوان «بررسی فرایندها و دستاوردهای توسعه در چین» با همت مجمع دانشجویان ایرانی مقیم این کشور، در سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن برگزار شد.
آساق**231**1904**
کد N2144139

وبگردی