آفتاب

محکومیت 44 میلیارد ریالی برای قاچاق گوشی تلفن همراه

محکومیت 44 میلیارد ریالی برای قاچاق گوشی تلفن همراه

تهران- ایرنا- سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی جزئیات رسیدگی به پرونده سوءاستفاده از تسهیلات مسافرتی و قاچاق گوشی تلفن همراه را اعلام کرد و از محکومیت 44 میلیارد ریالی متهمان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی افزود: سه متهم به اتهام ورود غیرقانونی گوشی تلفن همراه و سوءاستفاده از تسهیلات مسافری و ثبت آن در سامانه همتا دستگیر شدند.
وی ادامه داد: با گزارش پلیس آگاهی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پرونده تخلف در شعبه 22 بدوی استان تهران مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت.
رایگانی اظهار داشت: پس از انجام استعلام های لازم و با توجه به ارائه مدارک قانونی از سوی متهمان، شعبه رسیدگی کننده تخلف را محرز و متهم ردیف اول پرونده را به پرداخت 44 میلیارد و 101 میلیون ریال شامل 33 میلیارد و 757 میلیون ریال جزای نقدی و 11 میلیارد ریال بهای مال از دست رفته محکوم کرد.
سخنگوی تعزیرات اضافه کرد: متهم ردیف دوم پرونده نیز به پرداخت 121 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد و متهم ردیف سوم پرونده با توجه به عدم اطلاع از قاچاق بودن محموله کشف شده و نحوه ریجستری آن، حکم برائت دریافت کرد.
اجتمام*3229*1834
کد N2143528

وبگردی