آفتاب

صعود قیمت موبایل و خودرو در سال جدید

صعود قیمت موبایل و خودرو در سال جدید

با سایت و اپلیکیشن ترب می‌توانید قیمت گوشی و خودرو و میلیون‌ها کالای دیگر را در بین بیش از هزار فروشگاه معتبر از سرتاسر کشور را با هم مقایسه و ارزان‌ترین فروشنده بازار برای کالای مورد نظر خود را پیدا کنید.

بازار خودرو و موبایل سال جدید را با کاهش تدریجی قیمت‌ها نسبت به اسفند 97 شروع کردند ولی با شروع افزایش دوباره نرخ ارز، قیمت‌های این بازارها نیز افزایش یافتند. البته تحلیلگران بر این باورند که قیمت ارز در بازار دوباره کاهش خواهد یافت و دوباره شاهد نزول قیمت‌ها در بازار کالاها خواهیم بود. با سایت و اپلیکیشن ترب می‌توانید قیمت گوشی و خودرو و میلیون‌ها کالای دیگر را در بین بیش از هزار فروشگاه معتبر از سرتاسر کشور را با هم مقایسه و ارزان‌ترین فروشنده بازار برای کالای مورد نظر خود را پیدا کنید. کافی هست نام محصول مورد نظر را در ترب بنویسید و مقایسه قیمت فروشگاه‌ها برای آن محصول را یکجا مشاهده کنید.
ترب در حقیقت یک موتور جست‌وجو هست مانند گوگل. با این تفاوت که در ترب فقط می‌توانید قیمت کالاها را جست‌وجو کنید.
از دسته‌بندی ترب نیز می‌توانید برای پیدا کردن قیمت محصول مورد نظر خود استفاده کنید. مثلا  برای مقایسه قیمت گوشی سامسونگ، می‌توانید قیمت انواع مختلف این گوشی را در بین فروشندگان در ترب و با فیلترهای گوناگون مشاهده کنید.
ازدیگر امکانات کاربردی ترب امکان اطلاع از تخفیف‌های آینده فروشگاه‌های ترب و نمودارهای زمانی قیمت محصولات هست. با فعال کردن آیکون زنگ در ترب می‌توانید از به محض اینکه یکی از فروشگاه‌های حاضر در ترب برای محصول مد نظر شما تخفیف ثبت کرد، از کاهش قیمت مطلع شوید و برای خرید تصمیم بگیرید. نمودارهای زمانی نیز ابزاری بسیار کاربردی برای اطلاع از روند تغییرات قیمت در روزها و هفته‌های گذشته هست.
برای مثال نمودار تغییرات قیمت گوشی هواوی مدل آنر 8x در بازار را در روزها و هفته‌های گذشته می‌بینید (تصویر 2)

ترب یکی از استارتاپ‌های موفق از دل دانشگاه شریف هست که از سال 94 شروع به کار کرده است و با استقبال خوبی از سمت کاربران روبه‌رو شده است. به طوری که اپلیکیشن اندروید ترب بیش از 500 هزار کاربر فعال دارد و وبسایت ترب جز 50 وبسایت پربازدید کشور هست. هدف ترب این است که یک روز قیمت تمامی فروشندگان بازار را ثبت و قابل جست‌وجو برای مردم کند تا مردم دیگر نیازی به مراجعه حضوری به بازار نداشته باشند و تمامی نیازهای خود را آنلاین حل کنند. خرید آنلاین گسترده می‌تواند برای یکی از چالش‌های دیرینه کلان‌شهرها یعنی ترافیک و آلودگی، راه حل خوبی باشد.

لینک دانلود اپلیکیشن اندروید
لینک دانلود اپلیکیشن IOS

کد N2143512

وبگردی