آفتاب

فرنگی کار تیم ملی خواستار توجه بیشتر به ورزشکاران این رشته شد

فرنگی کار تیم ملی خواستار توجه بیشتر به ورزشکاران این رشته شد

تهران - ایرنا - فرنگی کار وزن 77 کیلوگرم تیم ملی با بیان اینکه به ورزشکاران این رشته آنطور که باید توجه نمی کنند، خواستار توجه ببشتر و بهتر مسولان به این رشته المپیکی و مدال آور شد.

«محمد علی گرایی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کشتی گیران معمولا از اقشار ضعیف جامعه هستند و مسولان نیز رسیدگی خوبی به ورزشکاران این رشته ندارند.
دارنده مدال برنز پیکارهای قهرمانی جهان همچنین گفت: بنا به تصمیم سرمربی تیم ملی قرار است در رقابت های قهرمانی آسیا در چین کشتی بگیرم. این مسابقات به دلیل آنکه جزو سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی است، بیشتر تیم های آسیایی با نفرات اصلی خود پای به این رقابت ها می گذارند و به طور حتم مسابقات سختی خواهیم داشت.
وی بیان داشت: به طور حتم ملی پوشان ایران هم برای کسب مدال پای به این رقابت ها خداهند گذاشت.
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی در خصوص آینده خود گفت: آینده به طور حتم شیرین است. محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی می گوید که همیشه در حال زندگی کنید و بر همین اساس همه تمرکز خود را برروی تمرینات سنگین گذاشته ام تا بهترین نتیجه را بگیرم.
گرایی در خصوص وزن 77 کیلوگرم گفت: وزن بسیار سختی است چرا که در المپیک کشتی گیران وزن های غیر المپیکی مانند 72 و 82 کیلوگرم به این وزن می آیند و ما نیز باید سخت تمرین کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.
رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در روزهای 3 و 4 اردیبهشت ماه و رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا طی روزهای 7 و 8 اردیبهشت ماه در شهر «شی آن» چین برگزار می شود.
این مسابقات که به عنوان مهمترین رقابت طرح سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی برای رقابت های جهانی سال 2019 میلادی (قزاقستان) محسوب می شود.
*ترکیب تیم کشتی فرنگی ایران:
55 کیلوگرم: رضا خدری
60 کیلوگرم: مهرداد مردانی یا شیرزاد بهشتی طلا
63 کیلوگرم: سامان عبدولی
67 کیلوگرم: حامد تاب
72 کیلوگرم: محمدرضا گرایی
77 کیلوگرم: محمدعلی گرایی
82 کیلوگرم: سعید عبدولی
87 کیلوگرم: حسین نوری
97 کیلوگرم: مهدی علیاری
130 کیلوگرم: امیر قاسمی منجزی
ورزشی**1067**9118**
کد N2143196

وبگردی