آفتاب

آب افتادگی در شهرک مهرگان مشهد برطرف شد

آب افتادگی در شهرک مهرگان مشهد برطرف شد

مشهد- ایرنا- مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت که بخشی از بافت روستایی شهرک مهرگان این شهر بر اثر بارندگیهای امروز یکشنبه دچار آب افتادگی شد که با تلاش نیروهای خدماتی برطرف شد.

علیرضا صحراگرد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرک مهرگان به عنوان منطقه منفصل در منطقه سه شهرداری مشهد واقع شده است.
وی اضافه کرد: در پی بارشهای امروز در منطقه الهیه مشهد و در محدوده بازار خودروی مجیدیه نیز آب افتادگی رخ داد که برطرف شد.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: تجمع آب در سطح برخی معابر شهر مشهد نیز رخ داد که با تلاش هزار و 700 نیروی خدماتی به سرعت برطرف و آب تجمع شده به سمت کانالهای جمع آوری آب هدایت شد.
صحرا گرد افزود: هم اینک 170 دستگاه ماشین آلات جمع آوری آبهای سطحی در سطح شهر مشهد و در مناطق مستعد آبگرفتگی مستقر است.
وی با اشاره به آماده باش مناطق شهرداری مشهد اضافه کرد: 10 هزار کیسه شن نیز در سطح معابر شهر مشهد جانمایی شده و خوشبختانه با وجود باران متناوبی که باریده است تا کنون حادثه خاصی در سطح شهر رخ نداده است.
براساس اخطار اداره کل هواشناسی خراسان رضوی شدت بارشها طی امروز و فردا در این استان افزایش یافته و منجر به بروز روان آب، آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها در بیشتر مناطق خراسان رضوی می شود.
بارندگی دیشب و امروز موجب جاری شدن سیل در شهرستانهای کلات، درگز و سرخس در شمال خراسان رضوی شده است.
1922/7505
کد N2140494

وبگردی