آفتاب
در واکنش به خبر کمیته ملی المپیک؛

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری تقصیرها را گردن روابط عمومی انداخت!

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری تقصیرها را گردن روابط عمومی انداخت!

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری پس از انتشار بودجه‌های تخصیص داده شده به این مجموعه توسط کمیته ملی المپیک موضع جدیدی گرفته و روابط عمومی خود را مقصر این اتفاقات دانسته است.

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته گفتگویی در سایت فدراسیون دوچرخه سواری منتشر گردید که در آن خسرو قمری رئیس فدراسیون عنوان کرده بود که کمیته ملی المپیک در آستانه اعزام رکاب زنان به مسابقات قهرمانی آسیا هیچ کمکی نکرده است و ادامه این روند باعث عدم اعزام تیم به ازبکستان خواهد شد. امروز صبح هم کمیته ملی المپیک با انتشار فهرستی از بودجه‌های پرداختی به این فدراسیون و ارائه برخی توضیحات، تاکید کرد که «بی برنامگی، سردرگمی و روزمرگی مشکل اصلی دوچرخه سواری است نه بودجه.»

و نکته جالب این است که قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری نیز در موضع گیری جدیدی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان روابط عمومی خود را مقصر این اتفاقات دانسته است.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به شرایط اقتصادی که برای همه فدراسیون‌ها وجود دارد، گفت: با توجه به اینکه ابتدای سال ۹۸ به واسطه اینکه تخصیص‌های منابع اعتباری به دستگاه‌ها ابلاغ نشده است مشکلاتی برای اعزام داشتیم.

وی ادامه داد: اما خوشبختانه همه به ما در رفع مشکلات ارزی و بلیط کمک کردند و روز جمعه تیم برای مسابقات قهرمانی سه ازبکستان اعزام می‌شود.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در بخشی از صحبت‌های خود عنوان کرده است که «مطالب منتشر شده در فضای مجازی در خصوص این فدراسیون و کمیته ملی المپیک ناشی از کم تجربگی مجموعه روابط عمومی فدراسیون است»

وی سال ۹۷ را با وجود کمبودها بهترین سال از لحاظ نظم و انضباط منابع مالی برای فدراسیون دوچرخه سواری دانست و افزود: وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در زمان‌های مختلف منابع لازم را تخصیص دادند و ما توانستیم سال ۹۷ را با تمام مشکلات به خوبی به پایان برسانیم.

قمری تاکید کرد: با تمام‌مشکلات اقتصادی و نوسانات ارزی، در سال گذشته نهایت همکاری از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان نسبت به این ورزش صورت گرفته که ما قدردان آنها هستیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری همچنین در خصوص پاسخ کمیته ملی المپیک نیز گفت: شاید این شائبه برای مسؤولان کمیته ملی المپیک پیش آمده باشد که ما قدردان حمایت‌های مالی آنها نیستیم و من اعلام می‌کنم در سال ۹۷ بیشترین توجه از سوی کمیته به فدراسیون ما شده است.

کد N2140453

وبگردی