آفتاب
در جلسه علنی شورای شهر مطرح شد

توضیحات شهردار تهران در خصوص تضمین پروژه‌های شهری

توضیحات شهردار تهران در خصوص تضمین پروژه‌های شهری

شهردار تهران گفت: در بهره برداری پروژه‌ها تضمین شخصی معنا ندارد و هر پروژه‌ای پیمانکار و مشاور دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیروز حناچی در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به تصویب لایحه دو فوریتی کمک شهرداری به استان‌های سیل زده گفت: از ساعات اولیه سیل امسال اکیپ‌های مختلفی از سوی شهرداری تهران به خوزستان، گلستان، لرستان و … اعزام شد که مجوز این کمک‌ها باید از سوی شورای شهر تهران تأیید می‌شد. این بحران ملی بود و شهرداری تهران باید کمک‌های خود را به این استان‌ها اعزام می‌کرد.

وی با اشاره به کمک‌های فنی به دشت آزادگان گفت: کمک‌های نقدی، غیرنقدی، ماشین آلات و … به این مناطق اعزام شدند که شورا تاکید داشت رقم ریالی این کمک‌ها مشخص شود که در جریان بررسی دو فوریت این رقم‌ها مشخص خواهد شد.

حناچی در پاسخ به پرسش خبرنگاری در خصوص اعتراض صبح امروز پیمانکاران مقابل شورای شهر و شعارهای تندی که علیه مدیریت شهری می‌دادند، گفت: استثنائاً تجمع پیمانکاران را شاهد نیستیم ما در این مدت بخشی از طلب پیمانکاران را داده ایم و تلاش کرده ایم مشکل زیادی از آنها را حل کنیم. امروز شاهد اعتراض رانندگان فرودگاه امام هستیم که پیش از این خودروی عمومی تلقی می‌شدند که بر اساس مصوبه شورای شهر تهران باید هزینه ورود به طرح ترافیک را بدهند.

وی در خصوص حادثه مترو نیز توضیح داد: در یکی از محورهای فرعی دپو و هواکش‌ها حادثه‌ای رخ داده بود که این حادثه به درستی اطلاع رسانی نشده بود.

حناچی در خصوص تضمینی که برای ایمنی خطوط مترو داده شده بود، گفت: کسی تضمین شخصی نمی‌دهد، هر پروژه پیمانکار و مشاور دارد که بهره برداری از با تأیید آنها انجام می‌شود.

کد N2139866

وبگردی