آفتاب
استاندار آذربایجان غربی:

ارومیه میزبانی شایسته برای لیگ ملت های والیبال خواهد بود

ارومیه میزبانی شایسته برای لیگ ملت های والیبال خواهد بود

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی گفت: ارومیه میزبانی شایسته برای هفته سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال خواهد بود و هزینه های مالی آن تامین می شود.

به گزارش ایرنا «محمدمهدی شهریاری» روز شنبه در دیدار با سرپرست فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی در محل استانداری آذربایجان غربی افزود: تغییرات لازم در محل برگزاری مسابقات از جمله نصب کف پوش های مخصوص /Gerflor/ انجام شده است.
وی با تاکید بر اینکه نباید هیچ مشکلی پیش روی میزبانی شایسته از این مسابقات وجود داشته باشد، اظهار داشت: مسوولان ذیربط در سطح استان و کشور هر اقدامی که برای میزبانی شایسته از این رقابت ها مفید می دانند را انجام دهند.
وی همچنین از مسوولان استانی خواست تا در این زمینه یک جلسه دیگر تشکیل دهند تا آخرین وضعیت میزبانی از این مسابقات بررسی شود و بر استاندارد بودن حمل و نقل و پذیرایی از تیم ها تاکید کرد.
سرپرست فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی نیز گفت: اقدامات مناسبی برای برگزاری رقابت های والیبال در ارومیه انجام شده است و دستگاه های اجرایی ذیربط نیز همکاری چشمگیری داشته اند و به خوبی وارد عرصه عمل شده اند.
افشین داوری افزود: 80 اتاق مناسب برای اقامت والیبالیست ها در نظر گرفته شده است که باید این مسئله قطعی شود و پیش بینی های لازم برای تامین اینترنت محل اقامت و سالن بازیکنان صورت گیرد.
وی به استانداردسازی ورودی سالن ها تاکید کرد و ادامه داد: زیباسازی محل اقامت والیبالیست ها و سالن مسابقات باید مورد توجه قرار گیرد و رسیدگی به این امر نیازمند عملکرد جدی شهرداری است.
وی به رعایت فاکتورهای مربوط به تشریفات از جمله همراهی خودرو حامل والیبالیست ها از سوی عوامل راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و افزود: حضور بازیکنان بین المللی در ارومیه فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های گردشگری منطقه است و باید در این خصوص اقدامات لازم انجام شود.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: تمامی برنامه ها و تمهیدات لازم از جمله خرید وسایل و صندلی ها و غیره به صورت مدون انجام شده است و هیچ گونه مشکلی در این رابطه وجود ندارد.
عبدالله چمن گلی افزود: از تمامی پیشکسوتان والیبال استان دعوت شده است تا برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن مسابقات نظر دهند.

** تجلیل از والیبالیست های نوجوان شهرداری ارومیه
استاندار آذربایجان غربی در جلسه ای با حضور سرپرست فدراسیون جمهوری اسلامی از تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه که در سال گذشته بر سکوی قهرمانی لیگ برتر قرار گرفت، تجلیل کرد.
«محمدمهدی شهریاری» در این آیین که در محل استانداری برگزار شد، افزود: تیم های والیبال استان در سال گذشته با چالش های مالی مواجه بود اما با این وجود نوجوانان والیبال شهرداری ارومیه توانستند قهرمانی لیگ برتر کشور را به دست آورند.
وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه تیم های والیبال استان در سال جاری قوی تر از قبل تشکیل شود، اظهار داشت: این تیم ها باید از جایگاه والیبال استان در رده های بالای کشور دفاع کنند.
وی اضافه کرد: این استان در رشته های مختلف ورزشی استعدادهای قابل توجهی دارد و اگر سرمایه گذاری خوبی در این بخش صورت گیرد، پشتوانه سازی مناسبی برای ورزش کشور در این استان انجام خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به میزبانی ارومیه در سه دیدار از لیگ ملت های والیبال، ابراز امیدواری کرد که برگزاری این مسابقات انگیزه خوبی برای بازیکنان این استان بوده و والیبال ارومیه همچنان در سطح جهان پرآوزه باشد.
سرپرست فدراسیون والیبال کشور نیز گفت: والیبال ارومیه در سطح کشور از ظرفیت قابل توجهی برخوردار بوده و این قابلیت برای همه دست اندرکاران رشته والیبال خوشحال کننده است.
«افشین داوری» با تاکید بر استفاده بهینه از این ظرفیت، افزود: فدراسیون والیبال نیز آذربایجان غربی را پشتیبانی خواهد کرد تا به جایگاه واقعی خود برسد.
وی ادامه داد: این استان والیبالیست هایی چون یدالله کارگر پیشه، سعید معروف و چندین والیبالیست برجسته را به تیم های ملی تحویل داده است و باید زمینه برای رشد بازیکنان جدید در رشته والیبال این استان فراهم شود.
مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری ارومیه نیز در این جلسه گفت: تیم نوجوانان این باشگاه با درخشش خوب بازیکنانش در سال گذشته توانست قهرمانی لیگ را به خود اختصاص دهد.
«پیمان رضایی» با اشاره به اینکه استعدادیابی را از محلات ارومیه شروع کرده ایم، افزود: شهرداری ارومیه سالن هایی را برای ورزش نوجوانان و جوان احداث کرده است تا تیم های ملی والیبال از طریق بازیکنان این استان تغذیه شود.
به گزارش ایرنا تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه در اسفند سال گذشته با پیروزی قاطع سه بر صفر مقابل پیکان تهران در دیدار فینال رقابت های لیگ برتر کشور بر سکوی قهرمانی ایران ایستاد.
در این دیدار «سینا زینالی» پاسور نوجوان ارومیه ای با دادن پاس های صحیح و هدفمند تحسین حاضران در سالن را برانگیخت به طوری که کارشناسان این بازیکن نوظهور را به «سعید معروف» تشبیه کردند؛ وی علاوه بر تغذیه خط حمله و پاس کاری بی نقص در زدن سرویس نیز عملکرد خیره کننده ای داشت.
پیروزی در دیدار فینال و کسب مقام قهرمانی لیگ برتر نوجوانان کشور نتایج ضعیف کسب شده توسط تیم لیگ برتری و جوانان شهرداری ارومیه را کمرنگ تر کرد و شادی را به هواداران شهر ارومیه هدیه داد.
سینا زینالی و اردلان سید عباسی در پست پاسور، محمد هشتوار و امیر محمد حیدری زاد در پست پشت خط زن، امیررضا رزاقی و امید حسن زاده در پست لیبرو، محمد مختاری، امید حسنی، علیرضا مصطفوی لک، محمد صالحی و محمد بهرام علیزاده در پست دریافت کننده قدرتی، ارکان اصغر پور، یاسین کاظم زاده و مهرشاد غفاری در پست سرعتی، بازیکنان تیم نوجوانان شهرداری ارومیه بودند.
هدایت تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه را یوسف قربانی با کمک سعید شیری بر عهده داشت و توحید نوری سرپرست تیم بود.
3072/9918
کد N2139046

وبگردی