آفتاب

جعبه سیاه حذف فردوسی‌پور و نود از صدا و سیما!

جعبه سیاه حذف فردوسی‌پور و نود از صدا و سیما!

دو ویدیوی جنجالی در فضای مجازی به صورت خودجوش در حال دست به دست چرخیدن است که حسابی ذهن هواداران نود و فردوسی‌پور را به خود مشغول کرده است.

آفتاب: آنچه که میان محمدحسین میثاقی و عادل‌ فردوسی‌پور رقم خورده است، این روزها بدل به یک معمای بزرگ شده است، مسئله‌ای که هرچه از آن فاصله گرفته می‌شد بیش از پیش پرحاشیه نشان می‌دهد، چرا که ذهن کنجکاو افکار عمومی به دنبال رمزگشایی جعبۀ سیاه فروپاشی نود، به صورت ناخودآگاه به سراغ زوایای کور، آن هم در این سکوت رسانه‌ای فردوسی‌پور و میثاقی می‌رود.
برخی از هواداران نود و البته دنبال کنندگان فوتبال ایران، از روز گذشته به صورت خودجوش 2 ویدیوی جنجالی را از روابط فردوسی‌پور و میثاقی در فضای مجازی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد این دو در روزهای پایانی همکاری‌شان خیلی با یکدیگر روابط گرمی نداشته‌اند.
در ویدیوی اول که در برنامۀ فوتبال 120 ضبط شده است، در حضور خود میثاقی، عادل او را جر زن ترین آدم روی زمین معرفی می‌کند که میثاقی با اخم و سکوت معنی‌دارش فضا را سنگین می‌کند؛ در ویدیوی دوم که در برنامۀ خندوانه ضبط شده است، میثاقی فردوسی‌پور را فردی بدخلق معرفی می‌کند که کار کردن با او بسیار سخت است و در ویدیوی سوم که جنجالی‌ترین آن هم نیز است، میثاقی در برنامۀ فوتبال برتر در تماس تلفنی با مهدی تاج، از به زبان آوردن نام برنامۀ نود و عادل فردوسی‌پور امتناع می‌کند که این ماجرا واکنش تند مهدی تاج را در پی دارد و او به صورت پی‌درپی و با لحنی عصبانی به میثاقی می‌گوید: تکرار کن! برنامۀ نود! نود! نود! اما باز هم میثاقی می‌گوید: بله! برنامۀ دوشنبه شب!
از طرفی دیگر میثاقی در این روزهای پرحاشیه برای کاستن فضای منفی که علیه خود وجود دارد، هیچ اظهار نظر رسمی را دربارۀ فردوسی‌پور انجام نداده و حتی در مراسمی که عوامل نود و فوتبال 120 برای عادل در دوشنبه شب گذشته گرفته بودند، شرکت نکرد تا این شائبه‌های خاکستری در قبال او سر به فلک بکشد!

ورزش 11
کد N2138989

وبگردی