آفتاب

سیاست های حج 98 در همایش روحانیون تبیین می شود

سیاست های حج 98 در همایش روحانیون تبیین می شود

تهران- ایرنا- مدیرکل جذب و سازماندهی امور روحانیون بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت، از برگزاری همایش سراسری روحانیون حج 98 در شهر قم خبر داد و گفت: سیاست ها و برنامه های حج امسال در این همایش تبیین می شوند.

به گزارش ایرنا از سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام والمسلمین علی پروانه روز شنبه اظهار داشت: همایش سراسری روحانیون، معین و معینه های حج سال 98 با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت روز پنجشنبه (29 فروردین) در قم برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این همایش به منظور تبیین سیاست ها و برنامه های حج امسال با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این همایش دو روزه با حضور روحانیون، معین و معینه های کاروان ها و نیز برگزاری کارگاه آموزشی معین و معینه های کاروان ها از ساعت هشت تا 18 برگزار می شود.
حجت‌الاسلام پروانه یادآور شد: در این همایش، علاوه بر تبیین سیاست ها و برنامه های حج 98، کارگاه های مهارتی معنویت افزایی، حل تعارض و سبک زندگی اسلامی نیز برگزار خواهد شد و بسته های آموزشی و فرهنگی در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.
وی از روحانیون، معین و معینه های حج آینده خواست برای حضور در این همایش، برنامه‌ریزی‌ کنند و تاکید کرد: معین و معینه های کاروان ها در کارگاه آموزشی روز پنجشنبه باید حضور داشته باشند.
پروانه با بیان اینکه اطلاع رسانی در خصوص برگزاری این همایش از طریق پایگاه مدیریت جذب و سازماندهی و ارسال پیامک انجام شده است، افزود: حضور همه روحانیون، معین و معینه هایی که برای حج سال 98 دعوت شدند، در این همایش الزامی است.
این همایش در سالن اجتماعات بیداری اسلامی جامعه الزهرای قم واقع در بلوار امین برگزار خواهد شد.
اجتمام*1933*1834
کد N2138776

وبگردی