آفتاب

فرمانده نیروی زمینی ارتش: دست ارتش در دست سپاه است

فرمانده نیروی زمینی ارتش: دست ارتش در دست سپاه است

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دست ارتش در دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم و ولی امر مسلمین است و دست خدا هم بالای همه این دستها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، امیرسرتیپ کیومرث حیدری که به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی، پیش از خطبه های نماز جمعه تهران سخن می گفت، افزود: اینکه دشمن تصمیم گرفت سپاه پاسداران ما را جزء گروه های تروریستی قرار دهد، بسیار حماقت کرد.
وی اظهار داشت: آمریکایی ها بدانند با این کار خودزنی کردند به این معنا که امنیت نیروهای خود را در اقصی نقاط دنیا به ویژه نیروهای سنتکام را به خطر انداختند و تامین آنها را برای همیشه از بین بردند.
حیدری با تشریح عملکرد ارتش گفت: یکی از عرصه های اقتدارآفرین، محقق کردن یکی از فرامین رهبر معظم انقلاب یعنی خودکفایی و روی پای خود ایستادن است.
وی اضافه کرد: امروز در ارتش جمهوری اسلامی ایران و به ویژه نیروی زمینی در 23 رسته دفاعی، فناوری تمام تجهیزات موردنیاز خود را به دست آوردیم و هیچ احتیاجی به حضور و فناوری بیگانه نداریم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: با همین مولفه ها و هم افزایی سپاه پاسداران، دشمن عصبانی شده و از عصبانیت خود دست به هر ترفندی می زند تا اختلاف ایجاد کند، پایه های نظام ما را سست کند اما زهی خیال باطل.
خبر در حال تکمیل است
فراهنگ**9012** 1055
کد N2137841

وبگردی