آفتاب

فولاد با برد در دربی خوزستان به رتبه ششم رسید

فولاد با برد در دربی خوزستان به رتبه ششم رسید

تهران- ایرنا- در نخستین بازی از هفته بیست و پنجم لیگ برتر، تیم فولاد توانست استقلال خوزستان را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به رتبه ششم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کند.

به گزارش ایرنا، گل های فولاد را در این دیدار «لوسانو پریرا» در دقایق 22 و 32 و رافائل مسی بوولی در دقایق پایانی وقت های اضافه بازی، وارد دروازه استقلال خوزستان کرد. تک گل استقلال خوزستان در این بازی توسط ایوب کلانتری در وقت های اضافه بازی وارد دروازه حریف شد.
در این دیدار با وجود آنکه آبی پوشان خوزستانی میزبان بودند به دلیل شرایط نامناسب ورزشگاه غدیر، بازی در استادیوم اختصاصی تیم فولاد انجام شد.
«سید محمد علوی» سرمربی آبی پوشان خوزستان، فرزین گروسیان، وحید حمدی نژاد، مصطفی کیانی، میثم شاه مکوند، میثم کریمی، ایوب کلانتری، رضا نعامی، رامین داوودی، وحید خشتان، امیرحسین باقرپور و رضا درویشی را به عنوان نفرهای اصلی راهی میدان کرد.
در سوی دیگر میدان فولاد خوزستان که دو عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران را در کارنامه دارد با ترکیب ناصر سالاری، ایوب والی، فرزاد جعفری، سیامک کوروشی، عارف غلامی، رضا میرزایی، میثم دورقی، تاکافومی آکاهوشی، حسن بیت سعید، لوسیانو پریرا و رافائل مسی گام به میدان گذاشت. هدایت این تیم بر عهده افشین قطبی است.
دو تیم خوزستانی در هجده دوره رقابت های لیگ برتر سه بار توانستند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند (فولاد 2 بار و استقلال خوزستان یک بار).
در حالی که فولاد با این برد 33 امتیازی شد، باخت در دربی خوزستان تیم استقلال این استان را یک گام دیگر به سقوط نزدیک کرد. این تیم با 10 امتیاز در در انتهای جدوی رده بندی لیگ برتر ایران قرار دارد.
ورزشی**2052**9157
کد N2137429

وبگردی