آفتاب
رییس فدراسیون کارگری:

15 تیم به مسابقات کارگران جهان در اسپانیا اعزام می شوند

15 تیم به مسابقات کارگران جهان در اسپانیا اعزام می شوند

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون کارگری از اعزام 120 نفر در قالب 15 تیم به مسابقات کارگران جهان اسپانیا خبر داد.

«جواد رمضی» روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در این دوره از مسابقات کارگران جهان در اسپانیا نمایندگان بیش از 40 کشور حضور دارند و 15 تیم نیز از ایران به این مسابقات اعزام می شوند.
وی با بیان اینکه حدود 3 میلیارد تومان بودجه برای اعزام به این رقابت ها تعیین شده است، ادامه داد: در دوره قبل 220 نفر را به این مسابقات اعزام کردیم اما در این دوره کاروان کوچکتری را اعزام می کنیم. با این حال امید داریم مدال بیشتری بدست بیاوریم.
رییس فدراسیون ورزش کارگری با بیان اینکه تیم های انتخاب شده برترین تیم های ورزشی قهرمانی کشور بوده اند، تصریح کرد: تیم اتریش و فنلاند از جمله قوی ترین رقیبان ایران در این رقابت ها هستند.
وی افزود: برخی از این تیم ها ملی هستند و بعضی دیگر در قالب حمایت حامیان مالی در این رقابت ها حضور می یابند.
به گفته رمضی، تیم های اعزامی به این رقابت ها، دوومیدانی زنان و مردان، تنیس روی میز زنان کارگر کشور، جودوی مردان و زنان، کاراته مردان، پتانک، والیبال ساحلی، کشتی فرنگی و ساحلی هستند.
رییس فدراسیون ورزش کارگری در خصوص دلیل عدم اعزام تیم فوتبال کارگران، خاطرنشان کرد: قانونی در این رقابت ها تصویب شده است که اگر یک تیم با رقیب رژیم صهیونیستی روبرو نشود، تمامی تیم ها از ادامه این رقابت ها باز مانده و حذف می شوند. تیم قوتبال پیش از این حضور مقتدرانه ای را در این رقابت ها از خود نشان داده است اما چون در این مسابقات با این رژیم رو برو می شود، از اعزام آن منصرف شدیم.
ورزشی**9128**9129
کد N2136872

وبگردی