آفتاب
اولاد قباد در صحن مجلس:

آمریکا فرمانده تروریسم و حامی داعش و گروه‌های تکفیری است

آمریکا فرمانده تروریسم و حامی داعش و گروه‌های تکفیری است

رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت: ملت ایران در مقابل تحریم‌ها همدل هستند و از نظر ما کشور آمریکا فرمانده تروریسم و حامی داعش و گروه‌های تکفیری است.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه نوبت عصر روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، فریده اولاد قباد در واکنش به اقدام آمریکا در تروریست نامیدن سپاه گفت: از طرف زنان مجلس، اقدام رئیس جمهور آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی را محکوم می‌کنم.

وی افزود: این اقدام را در عرصه بین المللی متعارض با همه قواعد و حقوق بین المللی می‌دانیم، همه مردم می‌دانند پاسداران در ۸ سال دفاع مقدس با حداقل امکانات در برابر دشمن در کنار مردم جنگیدند و یک وجب از خاک کشور را از دست ندادند.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سپاه برخواسته از متن مردم است، امروز نمایندگان مجلس برای همدلی با سپاه و با پوشیدن لباس سبز که میراث شهدای جنگ تحمیلی هم صدا و هماهنگ شدند، در جنگ تحمیلی هشت ساله ما همدل و صادق بودیم اکنون نیز در برابر این تحریم‌ها همدل هستیم ما کشور آمریکا را فرمانده تروریسم و حامی داعش و گروه‌های تکفیری می‌دانیم.

اولاد قباد تصریح کرد: رسالت سپاه پاسداران حراست از نظام جمهوری اسلامی ایران و حفاظت از مرزهای دریایی، زمینی و هوایی کشور است، در قانون اساسی وظایف آن مشخص شده است فراکسیون زنان با تاسی از حضرت زهرا و حضرت زینب این اقدام را محکوم می‌کند.

کد N2135469

وبگردی