آفتاب
در گفتگو با مهر مطرح شد؛

توزیع مجدد اقلام بهداشتی مورد نیاز خانواده های سیل زده

توزیع مجدد اقلام بهداشتی مورد نیاز خانواده های سیل زده

رئیس جامعه بسیج زنان کشور، از توزیع مجدد اقلام بهداشتی کودکان، بانوان و خانواده ها از جمله شیر خشک و پوشک در مناطق سیل زده لرستان خبر داد.

مینو اصلانی، در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: در سیل لرستان بسیج زنان اقلام بهداشتی خانواده‌ها را میان مردم سیل زده توزیع کرد و از ابتدای شروع سیل در لرستان نیز توزیع این کالاها آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: خوشبختانه از دو روز گذشته مسیرهای امدادرسانی و دسترسی به مناطق سیل زده لرستان باز شده و امدادرسانی به این مناطق نیز با سرعت بیش‌تری در حال انجام است.

اصلانی با بیان اینکه توزیع کالاها با شرایط خوبی قرار دارد، اظهار داشت: تاکنون مشکل خاصی در توزیع کالا وجود نداشته و همچنان در حال پخش کالاهای بهداشتی کودکان و بانوان ازجمله شیر خشک و پوشک هستیم اما با توجه به عمق بحران، همچنان به کمک‌های و کالاهای بیشتری نیاز داریم.

رئیس بسیج زنان کشور در خصوص کمک‌های دیگر نهادها نیز توضیح داد: خوشبختانه اصناف و کمک‌های مردمی در تهیه اقلام بهداشتی همکاری بسیار خوبی داشته و در حال توزیع هستیم اما همچنان به کمک‌های بیشتری در این زمینه نیاز داریم.

اصلانی تصریح کرد: به علاوه در محل‌های اسکان و اردوگاه‌های نیز به آموزش و توانمندسازی بانوان برای تولید برخی کالاهای مورد نیاز خانواده‌ها پرداخته‌ایم تا در کنار کمک‌های مردمی و دستگاه‌های امدادرسان، بحران را مدیریت کنیم.

وی در پایان به همکاری دستگاه‌ها برای کمک به مردم سیل زده اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تمامی نهادها از جمله سپاه، ارتش، بسیج، هلال احمر و دیگر گروه‌های فعال در منطقه در کنار هم و با وحدت در حال امدادرسانی و کمک به هموطنان آسیب دیده هستند.

کد N2133509

وبگردی