آفتاب

شهردار تهران جلوی تخریب اعضای شورا را از سوی مدیران بگیرد

شهردار تهران جلوی تخریب اعضای شورا را از سوی مدیران بگیرد

تهران- ایرنا- رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کانالی تلگرامی وابسته به یکی از مدیران شهرداری تهران مبادرت به تخریب و توهین به اعضای شورای شهر می کند، از شهردار تهران خواست جلوی تخریب اعضا از سوی مدیران را بگیرد.

به گزارش ایرنا، محمد علیخانی روز یکشنبه در یکصد و سی و چهارمین جلسه شورای شهر گفت: به شهردار تهران تذکر می‌دهم جلوی این کار را بگیرند در غیر این صورت و با تکرار این وضعیت برخورد من با خود ایشان خواهد بود.
وی در ادامه تذکر خود با اشاره به نا ایمن بودن خط 6 مترو ، آغاز تخریب مدیران را پس از نامه آنان به شهردار تهران در خصوص ناایمن بودن خط 6 مترو عنوان کرد.
عضو شورای شهر تهران همچنین اظهار داشت: شهردار تهران باید جایگاه شورا و اعضای آن را رعایت کنند.
وی گفت: شایسته نیست پاسخ نامه عضو شورا توسط مدیر دفتر شهردار داده شود.
علیخانی در ادامه گفت: سرانجام با پیگیری های انجام شده در ساعات پایانی روز شنبه 17 فروردین سال جاری شهردار تهران طی نامه‌ای به رئیس دفتر رئیس جمهوری مسئولیت ایمنی 9 کیلومتر از خط 6 مترو را پذیرفت.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: در مکاتبات ارسالی مشخص نشده که چگونه الزام و نیاز به نصب هفت هواکش می‌تواند تنها با نصب و راه اندازی یک هواکش تایید شود و چگونه صحت کارکرد تجهیزاتی که نصب نشده مورد تایید قرار گرفته است.
وی صدور هرگونه تاییدیه ایمنی توسط شرکت های مشاور را مستلزم نصب، تکمیل، راه اندازی و کنترل عملکرد تجهیزات ایمنی بر اساس نقشه‌های طرح و با رعایت استانداردهای بین‌المللی دانست.
تهرام/7244//6139
کد N2132572

وبگردی