آفتاب
شهرزاد مظفر در گفتگو با مهر:

قرارداد بانوان توهین به شخصیت آنهاست/ می‌دانستم حق با«دهداری» است

قرارداد بانوان توهین به شخصیت آنهاست/ می‌دانستم حق با«دهداری» است

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال بانوان که به علت برخی نامهربانی ها راهی کویت شده و هدایت تیم ملی این کشور را برعهده گرفت گفت: می دانستم در اتفاقی که افتاد حق با مرحوم دهداری است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال بانوان ایران در سال ۹۷ برای دومین بار قهرمانی در آسیا را تجربه کرد. شهرزاد مظفر مربی نام آشنا فوتسال زنان هدایت تیم ملی را بر عهده داشت و موفق شد تا بار دیگر اقتدار فوتسال بانوان ایران را به رخ رقبای آسیایی بکشاند.

شاید کم‌تر هواداری تصورش را می‌کرد که پس از چنین موفقیتی فدراسیون فوتبال به راحتی این مربی را از دست بدهد تا کویتی‌ها او را برای آموزش و راه اندازی فوتسال بانوانشان به خدمت بگیرند. مظفر علی رغم کسب عناوین متعدد قهرمانی در مسابقات لیگ داخلی حتی تیمی برای هدایت در رقابت‌های لیگ داخلی کشور نداشت چرا که اسپانسر قوی برای تیم داری وجود ندارد، تیم ملی نیز در خوابی ۹ ماهه فرو رفت، همین دلایل کافی بود تا سرمربی موفق بار سفر ببندد و به پیشنهاد کویتی‌ها پاسخ مثبت دهد.

حال شهرزاد مظفر ضمن آموزش، برنامه‌ای بلند مدت برای فوتسال بانوان کویت در نظر گرفته است و برای نخستین بار رقابت‌های لیگ و اردوهای تیم ملی فوتسال بانوان کویت را راه اندازی کرده است.

به بهانه آغاز سال جدید شهرزاد مظفر در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح برنامه‌هایش در سال جدید، آرزوهایش برای مردم ایران که با مشکلات اقتصادی دست به گریبان هستند، تأثیرگذاری روابط برای روی کار آمدن افراد و نادیده گرفتن شایسته سالاری، نگاه ناعادلانه که موجب آزارش شده، انفعال تیم ملی فوتسال، وضعیت افتضاح قرارداد بازیکنان، تلخ‌ترین و شیرین‌ترین اتفاقات ورزشی و… پرداخت.

* بانوان کویت تفریحی فوتسال بازی می‌کردند
حدود ۶ ماه از حضورم در کویت می‌گذرد و برگزاری هفته هفتم مسابقات لیگ از نکات مثبت حضورم است، قبل از ماه رمضان رقابت‌های لیگ به پایان خواهد رسید. بعد از گذشت دو هفته از مسابقات لیگ ۳۴ بازیکن را به اردوی ملی دعوت و در حال حاضر با ۲۸ بازیکن در حال پیگیری تمرینات هستیم. بانوان کویت تا به امروز به صورت تفریحی فوتسال بازی کردند، در ابتدای راه قرار داریم و بازیکنان را با مفاهیم فوتسال آشنا می‌کنیم. نکته مثبت این است که از نظر بازیکن کمی شرایط بهتر از تصوراتم بود. به طور هفتگی تمرینات تیم ملی را انجام می‌دهیم. بعد از پایان مسابقات لیگ تعداد جلسات را افزایش خواهیم داد.

* قهرمانی‬ در آسیا دستاورد بزرگی بود
پررنگ‌ترین اتفاق تیم ملی فوتسال بانوان در سال ۹۷ قهرمانی دوباره در آسیا بود. پس از آن دیگر برنامه‌ای برای تیم ملی وجود نداشت تا اواخر سال که بازی دوستانه با روسیه برگزار شد. قهرمانی در آسیا دستاورد بزرگی بود که نسبت به بار نخست مقتدرانه‌تر به دست آمد، اینکه بعد از این قهرمانی تیم ملی دچار انفعال شد برای هیچ تیم ملی خوب نیست که طی ۹ ماه حتی یک جلسه تمرینی برگزار نشد و این ۹ ماه نقطه منفی بود. امیدوارم سال ۹۸ برای تیم ملی سال شلوغ و پرباری باشد.

* نقره

کد N2129964

وبگردی