آفتاب
رئیس اداره بهداشت نیروی زمینی ارتش:

مجهزترین بیمارستان صحرایی در پلدختر راه اندازی می شود

مجهزترین بیمارستان صحرایی در پلدختر راه اندازی می شود

تهران- ایرنا- رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از راه اندازی مجهزترین بیمارستان صحرایی ارتش از امروز در شهرستان سیل زده پلدختر خبر داد.

امیر سرتیپ دوم شهنام بابلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار دفاعی ایرنا، اظهار داشت: از اولین روز جاری شدن سیل در این شهرستان 3 تیم پزشکی با تجهیزات کامل وارد این منطقه شدند، اما با توجه به شدت خسارت و نیاز خدمات پزشکی، بیمارستان صحرایی مجهز به امکانات پزشکی را در پلدختر راه اندازی خواهیم کرد.
وی خاطر نشان کرد: اورژانس، اتاق عمل، پزشکان مجرب داخلی، اطفال، عفونت و یک داروخانه مجهز به انواع داروها، بخش های این بیمارستان را تشکیل می دهند.
امیر بابلی تصریح کرد: در چنین شرایطی که خانه های مردم تخریب شده و هموطنان عزیزمان در کمپ‌ها و چادرها اسکان یافته‌اند باید از نظر خدمات پزشکی بهره‌مند باشند تا دچار بیماری نشوند.
وی افزود: معمولا در این روزها بیماریهایی از نوع عفونی دامنگیر کودکان شده و ما تمام تلاش خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با ارائه خدمات پزشکی برای کنترل و جلوگیری از بروز بیماری‌های احتمالی به کار خواهیم گرفت .
وی خاطرنشان کرد: با تمهیداتی که در این بیمارستان صحرایی در نظر گرفته شده توجه ویژه‌ای به ارائه خدمات پزشکی به بیماران خاص داریم و سعی کردیم که داروهای مورد نیاز را نیز در این بیمارستان تامین کنیم.
سیام*9612*1933*1584
کد N2129781

وبگردی