آفتاب
شهردار تهران مطرح کرد؛

باید روی جاذبه‌های پایتخت سرمایه گذاری کرد/تنوع برنامه های فرهنگی

باید روی جاذبه‌های پایتخت سرمایه گذاری کرد/تنوع برنامه های فرهنگی

شهردار تهران در بازدید از نوروزگاه بلوار کشاورز، از حاذبه‌های نوروزگاه‌ها و ویژه برنامه های متنوع فرهنگی در پایتخت سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیروز حناچی، در بازدید از نوروزگاه بلوار کشاورز در جمع خبرنگاران گفت: نشاط بخشی از زندگی شهری است. ایجاد بخشی از نشاط شهری وظیفه معاونت اجتماعی شهرداری تهران است که برای آن برنامه هم دارد. این برنامه‌ها مبتنی بر آئین و فرهنگ و تاریخ ما طراحی شده است.

وی تصریح کرد: سال گذشته ما تنها در همین مکان نوروزگاه داشتیم اما امسال به صورت موازی در چند بخش دیگر هم این نوروزگاه‌ها برگزار می‌شود و شاهد برپایی ۴۰ نوروزگاه در سراسر پایتخت هستیم.

حناچی در پاسخ به این پرسش که این نوروزگاه‌ها چه قدر می‌تواند در جذب گردشگر مؤثر باشد توضیح داد: نوروزگاه‌ها از جاذبه‌های یک شهر هستند، به هرحال مردم و گردشگران شهر را به‌دلیل جاذبه‌هایش به عنوان مقصد انتخاب می‌کنیم.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه باید روی این جاذبه‌ها سرمایه گذاری کرد، افزود: تهران جاذبه‌های بسیاری دارد و معرفی و تقویت آنها می‌تواند تهران را به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری مطرح کند.

وی در پایان گفت: سال گذشته تنها در یک نقطه نوزوزگاه برپا بود اما امسال از تمام نقاطی که جاذبه داشتند استفاده کردیم تا میزبانی شایسته برای گردشگران باشیم.

کد N2124852

وبگردی